وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس:خون تازه تنها با رفتن بلاتر در رگهای فیفا جریان می یابد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در اظهاراتی تند تهمت به فدراسیون فوتبال آلمان از جانب سپ بلاتر را جواب داد

اولی هوینس رئیس 60 ساله تیم بایرن مونیخ آلمان معتقد است با رسوایی های اخیر فیفا همانطور که در زمان ریاست ژائو هاولانژ رئیس سابق فیفا باعث برکناری وی شد اکنون نیز باید در مورد سپ بلاتر رئیس کنونی فیفا نیز تکرار شود و باعث برکناری وی شود.

هوینس در گفتگویی با خبرنگاران گفت:"سرانجام عده ای از جمله برخی از خبرنگاران بین المللی جرات کردند به بلاتر حمله کنند . من تصور نمیکنم که اوضاع چنین آرام برای او به پیش برود . خون تازه در رگهای ساختار فیفا تنها با نبود بلاتر به جریان خواهد افتاد."

"من ساختار فدراسیون فوتبال آلمان را دوست دارم و مجموعه بایرن مونیخ کاملا از فدراسیون حمایت میکند. عرصه برای بلاتر هر روز تنگ تر میشود. من به هیچ وجه نمیتوانم تصور کنم که او تا پایان دوره خود در جایگاه ریاست فیفا باقی بماند. "

" مردم اکنون اینچنین واکنش نشان میدهند چون او و دوستان دور و برش چنین استنباط هایی دارند. شما هرگز نمیتوانید از کسانی که منافع خود را از طرف وی تامین شده میبینند انتظار داشته باشید که به او حمله کنند. "

" به هر حال من فکر نمیکنم که بلاتر بعد از این اتهامات به سادگی نجات یابد."

سپ بلاتر رئیس سویسی فیفا اخیرا اظهار داشته بود که در رسیدن میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان موارد مشکوکی مشاهده کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بالاک چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 17:36

دمت گرم درست گفتی
مرگ بر فیفا و یوفا که چشم دیدن آلمان و موفقیت اون در هیچ کدوم از عرصه های بین المللی را ندارن

b چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:27

اره والا کی میره بمیره؟اولی هم درست میگه بابامگه تخت پادشاهی ارث پدر بی پدرته که ولش نمیکنی؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد