وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بلاتر از تقلب می گوید ولی حتی نتیجه آرا را نمیداند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس سازمان فیفا اعلام کرده که با دستکاری در آرا، میزبانی جام جهانی 2006 به جای آفریقای جنوبی که گزینه مدنظر او بوده، به آلمان داده شده است.

سپ بلاتر، رئیس فیفا اخیر میزبانی آلمان در رقابت های جام جهانی 2006  را زیر سوال برده و اعلام کرده بود که در انتخاب میزبان آن دوره از  رقابت ها تقلب شده بود.

بلاتر در گفتگو با روزنامه سوئیسی بلیک به این نکته اشاره کرد که رای گیری برای انتخاب میزبان جام جهانی 2006، سالم نبوده و میزبانی آلمان در این رقابتها را زیر سوال برده. در این میان، بکن باوئر که رئیس کمیته کسب میزبانی برای آلمان بوده، از این صحبت ها راضی به نظر نمی رسد و پاسخگوی اظهارات اخیر بلاتر شده

بکن باوئر دراین باره گفته:« من صحبتها و نظرات سپ بلاتر را درک نمی کنم.»


این درحالی است که رئیس سازمان فیفا اعلام کرده که با دستکاری در آرا، میزبانی جام جهانی 2006 به جای آفریقای جنوبی که گزینه مدنظر او بوده، به آلمان داده شده است.

آلمان در نهایت توانست با دراختیار گرفتن رای نماینده نیوزیلند، به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه و با مجموع 12 رای مقابل 11 رای آفریقای جنوبی، میزبانی جام جهانی 2006 را به دست بیاورد. و بلاتر در صحبتهایش با اشاره به این موضوع گفته:« وقتی که راجع به خریداری حق میزبانی جام جهانی صحبت می شود، یاد جام جهانی 2006 می افتم. که در آخرین لحظه یکی از اتاق بیرون رفت و گفت به جای آنکه رای ها 10-10 باشد، رقابت ها با نتیجه 9-10 به نفع آلمان به پایان رسید . من خوشحالم .. چون من مجبور نبودم که رای سرنوشت ساز و تعیین کننده را بدهم ولی درمورد کسی که ناگهان اتاق را ترک کرد، شاید من خیلی مهربان و یا بیش از حد ساده بودم.»

بلاتر در پاسخ به این سوال که ایا در آرا دستکاری شده است یا نه گفت:« من هیچ فرضی ندارم. من فقط بنابر واقعیت ها نظر می دهم.»

دراین میان، بکن باوئر این مدارک را برای متهم کردن آلمان کافی نمی داند و در این باره به روزنامه بیلد گفت:« او حتی نتایج را هم اشتباهی گفته. نتیجه رای گیری نهایی 11-12 بود و نه 9-10. آنچه سرنوشت ساز و کلیدی بود، این بود که هشت کشور اروپایی به طور متحد، پشت ما بودند و از میزبانی ما حمایت می کردندو به ما رای دادند. »

 دکتر رینهارد رائوبال، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هم ازبلاتر خواسته تا به خاطر جنجال رشوه ISL که اخیرا مطرح شده و خود بلاتر آن را رد کرده است، از سمتش کنار برود.

بلاتر درواکنش به این اتهام گفته:« این اصلا چیز تازه ای نیست که افراد خواهان کنار رفتن من باشند و بخواهند از شر من راحت شوند.گاهی وقتها رسانه های بریتانیایی این مسائل را مطرح می کردند؛ بعد نوبت آمریکایی ها شد و حالا نوبت آلمانی هست. واقعیت این است که رائوبال جمعه پیش به من زنگ زد و به من گفت که باید استعفا بدهم. من به او گفتم که این کار، به آن سادگی که او تصور می کند نیست. راستش را بخواهید، من از سوی کنگره برای این سمت انتخاب شده ام و هیچ کسی به صورت فردی نمی تواند تصمیم بگیرد که من کی و چطور کنار بروم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:20

اظهارات هوینس و نایرزباخ در مورد این موضوع رو تا ساعاتی دیگه رو وبلاگ میزارم .
بلاتر و پلاتینی دوتا کثافت و مادر ..... و بیشعور هستند اصلا اهمیت ندید اینا همش واسه پوشوندن کثافت کاریهای خودشونه .

b چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:32

بله مصطفی جان درست میگی.به گورپدرش خندید بلاتر که با ما درافتاد!ایشا..وربیفته!

علی پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 07:59

خبر خیلی قدیمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد