وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بلاتر: رسیدن میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان مشکوک بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس سوئیسی فیفا اعلام کرد که یکی از اعضای فیفا که در رای گیری میزبان جام جهانی حق رای داشت، در زمان رای گیری سالن را ترک کرد.

 سپ بلاتر، رئیس فیفا، اعلام کرد ممکن است اعطای میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان به دلیل مسائل پشت پرده اتفاق افتاده باشد.

رئیس سوئیسی فیفا اعلام کرد که یکی از اعضای فیفا که در رای گیری میزبان جام جهانی حق رای داشت، در زمان رای گیری سالن را ترک کرد و معتقد است شک نکردن به این موضوع، از روی سادگی اش بوده است.

او در گفتگو با بلیک گفت:" ممکن است میزبانی جام جهانی فروخته شده باشد. فکر می کنم در مورد جام جهانی 2006 این اتفاق رخ داد، وقتی که یکی از اعضا در آخرین لحظات سالن را ترک کرد؛ به این ترتیب به جای اینکه رای گیری 10-10 شود، 10-9 به نفع آلمان شد.


خوشحالم که رای تعیین کننده به من تعلق نداشت. شاید من در آن زمان زیادی ساده بودم. نمی خواهم کسی را متهم کنم. تنها اتفاقی که رخ داد را تعریف کردم."

این اظهارات بلاتر با واکنش تند مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان روبرو شد.

هلموت ساندروک، دبیر کل فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد بلاتر می خواهد با این اظهارات، اذهان را از ماجرای رشوه گیری ژائو هاوه لانژ منحرف کند.

بلاتر همچنین اعلام کرد یکی از روسای فدراسیون های فوتبال که نامی از آن نبرد، قصد داشت در سال 1986 به او رشوه بدهد.

" زمانی که من دبیرکل فیفا بودم، رئیس فدراسیون یکی از کشورها نزد من آمد و تلاش کرد به من رشوه بدهد. در آن زمان مرحله حذفی رقابت های جام جهانی 1986 در جریان بود. این اتفاق همین جا در مقر فیفا رخ داد.

او نزد من آمد و گفت خیلی خوب می شود اگر داور به سود ما سوت بزند. او یک پاکت که 50 هزار دلار در آن به من داد و من آن به حسابدار مان دادم.

ما حسابی به نام او (فرد رشوه دهنده) باز کردیم و پول را به آن حساب ریختیم و بعد از مدتی به او جریان را گفتیم. از آن پس کسی به من پیشنهاد رشوه نکرد."

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:17

خفه شو بیشعور کثافت کاریات بوش همه جا پیچیده اونوقت ما رو به مافیایی متهم میکنه . همون رومنیگه راست میگفت تو مثل حسنی مبارکی . مافیایی های آشغال نقشتون مثل همیشه نقش بر آب میشه.

b چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:39

1-...خوردی که رشوه رو قبول نکردی!2-خب سالن رو ترک کرد که میل خودش بوده کسی زورش نکرده.3-داری چرند میگی که حواس همه رو ازگنده کاریهای هموطنت که حتما خودت هم توش دست داشتی منحرف کنی.4-انشا...پته ات رو اب بیفته وضایع بشی..........امییییییییییییییییییییین

شاهین پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:39

شما خیلی غلط کردی بلاتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد