وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بایرن به بازیکنی مانند خدیرا نیاز دارد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، با ستایش از سامی خدیرا، اعلام کرد که این ستاره خط میانی رئال می تواند خرید خوبی برای بایرن مونیخ باشد.

خدیرا در یکی دو سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت و به بازیکنی کلیدی برای رئال و تیم ملی آلمان تبدیل شد و نمایش های خوبش در ترکیب آلمان در رقابت های یورو 2012 توجهات زیادی را به همراه داشت.

بکن باوئر معتقد است خدیرا دقیقا از همان گروه بازیکنانی است که بایرنی ها برای پایان دادن به طلسم عدم قهرمانی شان به آن نیاز دارند.

او در گفتگو با تی زد گفت: "او بازیکنی است که بایرن به آن نیاز دارد. او بازیکنی در کلاس جهانی است و این را در ترکیب آلمان در یورو 2012 نشان داد. او در رئال به یک رهبر واقعی تبدیل شد. در حال حاضر بازیکنی با ویژگی های او بسیار کم است. بایرن بازیکنان باکیفیتی دارد اما در زمین تنها 70 یا 80 درصد توان شان را به نمایش می گذارند و این کافی نیست. هواداران می خواهند که بازیکنان با 100 درصد توان بازی کنند. خدیرا یکی از بازیکنانی است که چنین ویژگی ای دارد. او بازیکنی است که به بایرن به آن بسیار نیاز دارد؛ نمی توان بازیکنی مانند خدیرا را به سادگی پیدا کرد. هواداران از بازیکنان می خواهند که مانند مسی بازی کنند اما تنها یک مسی وجود دارد. خدیرا در دسته بازیکنانی است که حاضرند خود را برای تیم قربانی کنند. چند بازیکن حاضرند چنین کاری برای تیم شان انجام دهند؟ چه کسی حاضر است بدون خودخواهی برای موفقیت تیم بجنگد؟  این سوال هایی است که باید به آن پاسخ داده شود."

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 19:23

کی میشه تو بیای جانشین این مردک هوینس بشی.
بابا با کدوم زبون بگیم ما یه هافبک دفاعی خوب مثل خدیرا میخوایم.

علی بالاک شنبه 24 تیر 1391 ساعت 22:56

آره به خدا
خدیرا برا هر تیمی یه نعمته

MER3AD شنبه 24 تیر 1391 ساعت 23:07

اما ما به بازیکنى مثل اوزیل بیشتر نیاز داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد