وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر در بایرن می ماند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان از تصمیم خود برای ماندن در بایرن مونیخ خبر داد و به شایعات پیرامون جدایی اش از این تیم خاتمه داد.

توماس مولر 22 ساله مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله اینتر میلان و آث میلان قرار داشت. مولر می گوید: "همه کسانی که مرا می شناسند می دانند که بایرن مونیخ باشگاه من است. من بازیکن بایرن هستم و این چیزی نیست که در واقعیت تغییر پذیر باشد، اما من از آن دسته آدمهایی نیستم که اگر از شرایطم راضی نباشم منتظر پایان قراردادم بمانم، اما در حال حاضر به هیچ عنوان تمایلی برای ترک بایرن ندارم."

نظرات 9 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 23 تیر 1391 ساعت 17:18

فدات شم توماس دوست داشتنی

مونیخ جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:13

چی فدات شم عزیزم

اینا کیه تو بایرن نگه میدارن

خدایی تو رو به خدا تا حالا دیدی یه دریبل بزنه

همش پاسا رو رد می کنه

بابا برن 2 تا ادم حسابی بیارن
این چه وضعشه بابا

علی بالاک جمعه 23 تیر 1391 ساعت 18:40

عزیز دل برادر آقای مونیخ
وقتی بازیکن نمیخرن ما چیکا میتونیم بکنیم
اگه مولر رو از دست بدیم که دیگه واویلا میشه

مونیخ جمعه 23 تیر 1391 ساعت 19:13

والله دیگه من کم آوردم دارم دق می کنم

انتر جمعه 23 تیر 1391 ساعت 20:42

قربونت مولر جان
یعنی چی که بازیکن آکادمی خودمون رو بدیم تیمه دیگه مگه کشکه
صد تا روبن می ارزه

MER3AD جمعه 23 تیر 1391 ساعت 23:14

بمون عزیزم
به امید اینکه این فصل بهتر و بیشتر بازى کنى.

iman شنبه 24 تیر 1391 ساعت 04:02

Dost azizam robben behtarin bazikone bayerne injor bego robben be sataye moler miarze

شاهین شنبه 24 تیر 1391 ساعت 11:19

مولر از اون دسته بازیکنای که زیاد افت میکنه.
روبن خیلی بهتر از مولره. سرعت و قدرت دریبل زنیش بهتره.

b شنبه 24 تیر 1391 ساعت 12:20

جانم به قربانت......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد