وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماموریت جدید بوت در مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هانس یورگ بوت همزمان با شروع تمرینات پیش فصل ماموریت جدید خود در مونیخ را به عنوان مدیر و مسئول هماهنگی کلیه ی تیم های پایه ی بایرن آغاز کرده است.

هانس یورگ بوت دروازه بان با اخلاق و کم حاشیه ی اسبق بایرن, در تابستان سال 2008 و درحالیکه 34 ساله بود به عنوان یک گلر ذخیره و جانشین راهی مونیخ شد و در طی 4 سالی که در عضویت بایرن بود تعداد 63 بازی را برای این تیم انجام داد. بایرنی ها برای جایگزینی الیور کان دو پروژه ی رنسینگ و کرافت را در نظر داشتند, اما پس از عدم موفقیت دو گلر جوان, این یورگ بوت کهنه کار بود که باز آرامش و اطمینان را به چهارچوب دروازه ی باواریایی ها برمی گرداند. از این رو مونیخی ها او را آلترناتیوی مطمئن و همیشه آماده به خدمت نامیدند.

یک عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی در بوندسلیگا, قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ آلمان و دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در ویترین افتخارات باشگاهی بوت همراه با بایرن مونیخ دیده می شود.

سرانجام بوت 38 ساله در آخرین بازی رسمی خود با پیراهن اف سی بایرن در هفته ی پایانی فصل گذشته ی بوندسلیگا و در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل اشتوتگارت درون دروازه قرار گرفت و همراه با یک کلین شیت به دوران حرفه ای فوتبال خود خاتمه داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بالاک پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 03:08

هرگز فراموشت نمیکنیم دروازه بان خوش اخلاق باواریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد