وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر اونترهاکینگ: بخاطر کسب درآمد ۷۵ هزار یورویی تشکر می‌کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پیشکسوت بایرن از مدیران پرافتخارترین تیم بوندسلیگا بخاطر برگزاری دیداری دوستانه با اونترهاکینگ و کسب درآمد تشکر کرد.

به نقل از روزنامه زوددویچه سایتونگ، ساعتی پس از پیکار دوستانه بایرن‌ و اونترهاکینگ «مانفرد اشوابل» اظهار داشت: با توجه به این نکته که چند روزی بیشتر نیست بایرن تمریناتش را در فصل جدید آغاز کرده و بازیکنان این تیم در مرحله بدنسازی هستند، اما باید از همه دست‌اندرکاران این تیم تشکر کنم که باعث کمک مالی به اونترهاکینگ شدند.

اشوابل 46 ساله که در دو مقطع و در سال‌های 1984 تا 1986 و 1989تا 1993 به عنوان بازیکن به مدت 6 فصل در خدمت «سرخ‌پوشان مونیخی‌» بود، اکنون مدتی است که به عنوان رئیس باشگاه اونترهاکینگ برگزیده شده و تیمش در دسته سوم حضور دارد.

وی افزود: به بهانه رویارویی با بایرن و از راه بلیت فروشی موفق شدیم 75 هزار یورو کسب درآمد از این بازی دوستانه کنیم که همه آن به لطف محبت مونیخی‌ها بوده است.

در این بازی که بایرنی‌ها ملی‌پوشان خود را به دلیل تعطیلات تابستانی پس از حضور در یورو 2012 همچنان در اختیار نداشتند، شاگردان یوپ هاینکس تک گل خود را در دقیقه 82 توسط دیوید آلابا، مدافع اتریشی مقابل تیم دسته سومی بوندسلیگا به ثمر رساندند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 17:38

ما که چند میلیون به دورتموندی ها کمک کردیم ، این چند هزار یورو هم مال شما.

یکتنه به کل بوندسلیگا نون قرض میدیم...

شهاب کروس چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 19:27

سلام من میخواستم بپرسم که مگه ماریو مانزوکیچ تو بایرن نیمده پس چرا اسمش تو سایت بایرن نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد