وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنو، بعد از رهایی از زندان، دیپورت می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برنو، ستاره سابق بایرن مونیخ که اخیرا بعد از برگزاری جلسات دادگاهش به سه سال و نه ماه زندان متهم شده، بعد از آزادی از زندان به برزیل دیپورت خواهد شد.

این ستاره برزیلی که در ماه سپتامبر سال گذشته، یک ویلای اجاره ای که در آن مستقر بود را آتش زده بود، اخیرا به دادگاه رفته و دادگاه آلمانی این بازیکن را مقصر اعلام کرده و او را به سه سال و نه ماه زندان متهم کرده. بعد از آنکه اتهام بیماری روانی او تکذیب شد، برنو از روز 4شنبه زندانی شده است.

اکنون رسانه های مختلف خبری اعلام کرده اند که این ستاره 22 ساله بعد از سپری کردن دوران حبس، به سرزمین مادری اش دیپورت می شود. طبق قوانین آلمان، کسانی که بیش از سه سال زندانی شده باشند، باید از این کشور به سرزمین اصلی شان دیپورت شوند.

دراین میان البر، مهاجم سابق بایرن مونیخ با ابراز ناامیدی از این اتفاق به روزنامه بیلد گفت: «فوتبال او به سر آمد. این یک فاجعه است. برنو پسر بدی نیست و زندان به او کمکی نخواهد کرد. او بیمار است. مشکل دارد و به کمک نیاز دارد.»

از سوی دیگر ورنر لیتنر، وکیل قضایی برنو دراین باره گفت: «ساعات سختی برای او بود ولی الان حالش بهتر است. او شرایط باثباتی دارد و چند روز سخت اولیه را پشت سرخواهد گذاشت. زندگی پیش می رود و در هر بحرانی، کورسویی رو به روشنایی هست.»

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 17:27

ستاره ی 22 ساله؟
کدوم ستاره این در حد................نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد