وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: دنیای فوتبال از مدتها قبل منتظر سیستم الکترونیکی است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی مجرب تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از تصمیم اخیر فدراسیون جهانی جهت استفاده از تجهیزات الکترونیکی برای تشخیص بهتر گل استقبال کرد.

به نقل از سایت بایرن‌، سه روز پس از آنکه فیفا در نشست مدیران اجرایی این ورزش اعلام کرد با استفاده از سیستم‌‌‌ الکترونیکی «هاوک – آی» برای جلوگیری از بروز اشتباهات داوری در تشخیص عبور توپ از خط دروازه موافقت کرده، یوپ هاینکس اظهار داشت: این یک تصمیم صحیح است که جهان فوتبال از مدت‌ها قبل در انتظارش بود. امیدوارم با استفاده از این فن‌آوری جدید شاهد کاهش شمار خطاها در تشخیص گل باشیم و حقوق تیم‌ها از بین نرود.

این مربی 67 ساله ادامه داد: برای داوران ما استفاده از چنین فن‌آوری ضروری است که ابزاری در اختیار داشته باشند تا کار دشوارشان، راحت‌تر شود.

قرار است این فن آوری جدید در پیکار های جام باشگاه های جهان در توکیو در ماه دسامبر، جام کنفدراسیون‌‌ها در سال 2013 و جام جهانی 2014 مورد استفاده قرار گیرد.

این تحول پس از آن صورت گرفت که سپ بلاتر رییس فیفا به دنبال عدم پذیرش یک گل آشکار اوکراین به انگلیس در یورو 2012 از درخواست ها برای استفاده از فن آوری خط دروازه حمایت کرد. اوکراین یکی از دو میزبان یورو به دلیل مردود شمردن گل به حق خود یک بر صفر از انگلیس شکست خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد