وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بایرن برای خاوی مارتینز 40 میلیون یورو پرداخت نخواهد کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس ، سرمربی تیم بایرن مونیخ اعلام کرد که مسئولان این باشگاه برای انتقال خاوی مارتینز هافبک اتلتیک بیلبائو، از باسک به مونیخ، مبلغ 40 میلیون یورو نخواهند پرداخت.

خوزه اوروتیا، مدیر ورزشی باشگاه اتلتیک بیلبائو اعلام کرد که بازیکنانی که محصول باشگاه می‌باشند برای انتقال به باشگاهی دیگر، باید طبق بند مشخص شده در قرارداد آن‌ها عمل کنند، بندی که حد و مرز رقم انتقال این بازیکنان را تعیین می‌کند. با این حال یوپ هاینکس که خود سابقه‌ی مربیگری بیلبائو در دو مقطع را بر عهده داشته است، اصرار فراوانی بر این امر دارد که مسئولان تیمش برای جذب این ستاره‌ی 23 ساله ولخرجی نخواهند کرد.

او در مصاحبه با مطبوعات آلمان در این رابطه گفت: "ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، ما با ایجنت مارتینز و همچنین خوزه اوروتیا، که روزی در اتلتیک شاگرد من نیز بود، مذاکراتی را انجام داده‌ایم. من به تفکرات باشگاه باسک کاملا آگاه هستم. حقیقت آن است که آن‌ها بر رقم درخواستی خود به دلایل سیاسی بسیار اصرار دارند، اما بایرن بدون تردید توان پرداخت چنین مبلغی را نخواهد داشت. من بسیار امیدوار هستم و خواهم بود که این انتقال صورت گیرد، اما مطمئن نیستم."

خاوی مارتینز در سال 2006 از تیم دوم اوساسونا راهی ایالت باسک شد تا در اتلتیک توپ بزند و تا سال 2016 نیز با اتلتیک قرارداد دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
alireza شنبه 17 تیر 1391 ساعت 22:20

نمیدید که نمیدید جهنم از شما گداها غیره این بعیده حالا چرا حی میگید خوب نخریدش گوساله ها برید یکی دیگه بخرید حالا تا آخر فرصت نقل و انتقالات همینو میگن اخرشم نه اینو میخرند نه کسی دیگرو

b یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:47

مرده شور اسپانیایی ها رو ببرند!نیاد ما هم نمیخوایم این تحفه رو! ادم قحطی که نیست!!...

محمد حسین باواریایی یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 13:00

آره ...
من با b موافقم .
بازیکن قحطیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد