وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایلگنر: به آلمان برمی‌گردم که مدیر ورزشی شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه‌بان تیم ملی آلمان در جام‌های جهانی ۱۹۹۰ و ۱۹۹۴ به انجام فعالیت در حیطه مدیریت ورزشی در کشورش علاقمند است.

به نقل از بیلد، بودو ایلگنر که 17 سال گذشته در اسپانیا و آمریکا اقامت داشته، گفت: علاقمندم به آلمان بازگردم و در صورت امکان به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کنم.

وی در مدت 16 سال فعالیت ورزشی خود به عنوان بازیکن زیر نظر 15 مربی فعالیت کرد. به باور او این اتفاق سبب شد تا او از هر یک از مربیانش در حیطه ورزش، نکاتی را فراگیرد.

دروازه‌بان پیشین رئال مادرید افزود: ‌دوست دارم سال‌ها در عرصه مدیریت ورزشی فعالیت کنم. فکر می‌کنم اکنون پس از کسب تجربیات بسیار و مطالعات بسیار،‌ کارآمد شده و می توانم فلسفه کاری خود را پیاده کنم. برای این منظور انگیزه زیادی دارم.

وی تاکید کرد: پس از 5 سال بازی در رئال مادرید،‌ وقتی اسپانیا را برای اقامت خود و خانواده‌ام انتخاب کردم،‌ ابتدا در دوره مدیریت ورزشی عالی فدراسیون فوتبال این کشور شرکت کردم و با نمره خوب مدرک گرفتم. سپس دوره مربیگری ویژه دروازه‌بانی را گذراندم و اکنون مدرک درجه یک مربیگری دروازه‌بانی را دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
nazicenter.ir جمعه 16 تیر 1391 ساعت 18:12

امیدوارم موفق باشه
دروازه بان خوبی بود

b یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:43

خوب تو اسپانیا خیر میکنندبرات!بیا المان خودمون کلی دروازه بان جوون هست پرورش بدی خوشگل من....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد