وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: بازیکنان بایرن این فصل بهتر خواهند شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، از بازیکنانش خواست بعد از فصل نه چندانی خوبی که پشت سر گذاشتند، بار دیگر به روزهای خوب شان برگردند.

باواریایی ها در این فصل در هر سه جامی که حضور داشتند به نایب قهرمانی رسیدند تا برای دومین فصل پیاپی از رسیدن به جام بازبمانند.

هاینکس در گفتگو با کیکر گفت: "بازیکنان باید ریکاوری کنند و آرامش شان را به دست بیاورند. وقتی بار دیگر یکدیگر را ملاقات کنیم، روی مسائل روانی بازیکنان هم کار خواهم کرد. من در جام 1974 یکی از بازیکنان ثابت بودم اما نتوانستم در فینال بازی کنم چون مصدوم شدم. این ناکامی بزرگی بود و من بسیار ناراحت شدم. اما آن فصل، بهترین فصل من بود. فکر می کنم بازیکنان ما هم پاسخ مشابهی خواهند داد."

کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن، به تازگی از این باشگاه اخراج شد و ماتیاس سامر جای او را گرفت.

هاینکس در اینباره گفت: "این تصمیم هیئت مدیره بود. من یک فصل با اعتماد کامل با نرلینگر کار کردم. وی خیلی خجالتی بود و اظهاراتش بسیار متوازن بود."

سرمربی باتجربه بایرنی ها همچنین در مورد خریدهای جدید تیمش، ماندزوکیچ و پیزارو گفت: "ما خریدهای قابل توجهی داشتیم. من همیشه به گومز اعتقاد داشتم اما اگر در فینال چمپیونزلیگ ماندزوکیچ و پیزارو را داشتم، شاید به پیروزی می رسیدیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر جمعه 16 تیر 1391 ساعت 01:24

بعداز خزید مارتینز بایرن باید یه دفاع آس بخره امسال هم آلمان و هم بایرن از دفاع خوردن .لوسیورفت یووه پازسال لوسیوتمایل داش بیاد بایرن ولى مسؤولین ... آخ که اگه یه دفاع خوب داشتیم فینال 5دقیقه بعدگل مولر گل نمیخوردیم!

heinz جمعه 16 تیر 1391 ساعت 04:52

اشتایگر جان نمک به زخمم پاشیدی

مهسا جمعه 16 تیر 1391 ساعت 06:52

اون وقت ببخشید جناب هاینکس معجونی چیزی به این بازیکنا دادین که قراره بهتر بشن؟!!!اگه چیزی هست به منم بدین که سخت لازم دارم!!!
ای بابا محسن جان!!!ما یه ساله میگیم دفاع!!!!ولی خبری از دفاع نیست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد