وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنو به سه سال و نه ماه زندان محکوم شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌برنو، مدافع برزیلی بایرن مونیخ، به اتهام ایجاد حریق عمدی در ویلایش به سه سال و نه ماه زندان محکوم شد.

خانه این مدافع 22 ساله که در حومه مونیخ سکونت دارد، سپتامبر گذشته دچار حریق شد و پلیس بعد از انجام تحقیقات، خود او را به ایجاد حریق عمدی در خانه اش محکوم کرد.

حتی ممکن بود او به 10 سال زندان محکوم شود اما دادگاه مونیخ او را به کمتر از چهار سال زندان محکوم کرد.

بازرس نیکلاس لانز در گفتگو با خبرنگاران گفت: "در زمان بازپرسی، ما چاره ای نداریم جز اینکه این اتفاق را عمدی ببینیم."

برنو نیز در دادگاه گفت: "من باید به خاطر آن شب عذرخواهی کنم. از فرزندانم هم عذرخواهی می کنم. من الگوی خوبی برای آنها نبودم. من به خدا اعتقاد دارم و من از او به خاطر حفظ خانواده ام تشکر می کنم."

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 13:20

بعضیا خیلی خلن!!!!

روح الله پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 15:52

بهتر
اخه این هم بازیکنه میارن تو تیم

مونیخ پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 16:01

وقتی تیمی صاحب نداشته باشه این میشه دیگه خاک بر سر مدیران این تیم

ahmadivah پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 16:42

maye aberu rizie vaghan

farshad پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 18:21

بهتر

روح الله پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 20:14 http://mariogomez.blogfa.com/

سلام

دوست عزیز منم تازه شروع کردم به وب نویسی و از طرفداران کومژ و بایرن هستم ُاگه امکانش هست مرا هم لینک کنید .
در ضمن شما با افتخار لینک شدید

heinz پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 21:04

به به!!!!!!!
هردم ازین باغ بری می رسد
سالی که نکوست از شروع فصلش پیداست.
ماهم شدیم ایتالیایی ها، بایرن هم یونتوس
تنم هلموت شون تو گور می لرزه از این هرزه هایی که
میراث دارش شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد