وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سورک: نه از مونیخ می‌ترسیم، نه از مدیرش

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر ورزشی بروسیادورتموند پس از استخدام ماتیاس سامر در باشگاه فوتبال بایرن‌ با لحن کنایه‌آمیزی گفت: نه از مونیخ می‌ترسیم و نه از مدیر ورزشی جدیدش.

به نقل از دی‌ولت، در روزهایی که پیکارهای یورو 2012 به پایان رسیده و تیم‌های باشگاهی بتدریج تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل را در فضای آرام و بدون تنش رقابتی آغاز می‌کنند، گویا قرار نیست از هیاهو و تنش‌های میان دو تیم رقیب بوندسلیگا یعنی بروسیادورتموند و بایرن‌مونیخ کاسته شود.

اعضای این دو تیم زرد و قرمز پوش لیگ آلمان که بارها در خلال فصل علیه هم موضع‌گیری می‌کنند، در ایام تعطیلات که همه چیز آرام به نظر می‌رسد، ‌دست از تنش بر نمی‌دارند.

تازه‌ترین اتفاق روی داده در این زمینه مربوط به موضع‌گیری یک مقام دورتموندی در قضیه استخدام مدیر ورزشی جدید باوارایی‌ها است.

یک روز پس از آنکه بایرن، «ماتیاس سامر» را به عنوان مدیر ورزشی جدید معرفی کرد، میشائیل سورک همتای او نزد «زردپوشان» دورتموندی واکنش نشان داد و اظهار داشت: نه از مونیخ می‌ترسیم و نه از مدیر ورزشی جدیدش واهمه داریم.

وی افزود: مثل گذشته برای این حریف احترام قائل هستیم. ماتیاس یک شیفته فوتبال است. او برداشت روشنی دارد و بسیار تشنه موفقیت است.

به اعتقاد مدیر ورزشی 49 ساله زردپوشان، مونیخی‌ها در فصل آینده مدعی درجه یک قهرمانی بوندسلیگا هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 17:54

شما تو اروپا گند نزن ، ترسیدن از بایرن پیشکش. ببینیم می تونید دو سال این سهمیۀ چهارتایی آلمان رو تو اروپا حفظ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد