وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارشی از بازگشت بازیکنان بایرن مونیخ برای تمرینات پیش فصل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ساعت 3:20 بعدازظهر روز سه شنبه ، پس از یک استراحت 41 روزه ، بازیکنان بایرن برای آغاز تمرینات پیش فصل در محل تمرینی این باشگاه حضور یافتند تا پردۀ آغاز فصل 2012/13 کنار برود.

حدود 500 هوادار برای تشویق شاگردان یوپ هاینکس در محل تمرین باشگاه حضور یافتند. در نخستین جلسۀ تمرین ، یوپ هاینکس بدون در اختیار داشتن بازیکنانی که در یورو 2012 شرکت کرده بودند تمرینات را آغاز کرد. بازیکنانی نظیر شواین اشتایگر و فرانک ریبری که در طول سه هفتۀ آینده به تمرینات تیم اضافه خواهند شد. با این حال در تمرینات روز سه شنبه 12 نفر از اعضای تیم نخست باشگاه حضور داشتند ، از جمله شش بازیکن تازه وارد به نام های کلودیو پیزارو ، دانته ، ژردان شکیری ، تام اشتارک ، میچل وایزر و لوکاس ریدر.

در ابتدا یوپ هاینکس با توجه به عرفی که همه ساله رایج است با بازیکنان تازه وارد عکس انداخت و سپس بازیکنان به مدت 98 دقیقه به تمرین پرداختند. در این جلسۀ تمرینی ، گرم کردن بدن و حرکات کششی و یک مسابقۀ دستگرمی در دستور کار قرار گرفت و ماتیاس سامر هم نظاره گر این تمرینات بود.

یوپ هاینکس سرمربی باشگاه بایرن مونیخ پس از اولین جلسۀ تمرین گفت : "این به عنوان اولین جلسۀ تمرین خوب بود. بازیکنان تازه وارد واقعاً خوب هستند. بدیهی است که روز های سخت تری در راه است. میزان تمرینات ما افزایش خواهد یافت و پیچیده تر خواهد شد."

اما کلودیو پیزارو به علت داشتن مشکلات عضلانی که در تیم وردربرمن با آن مواجه شده بود ، تنها به آهسته دویدن در کنار زمین اکتفا کرد. هنوز تاریخ مشخصی برای پیوستن او به تمرینات گروهی مشخص نشده است.

هاینکس اکنون 40 روز فرصت دارد تا بازیکنانش را برای نخستین دیدار رسمی فصل که در تاریخ 12 آگوست در برابر بوروسیا دورتموند ، از سری رقابت های سوپر کاپ آلمان برگزار خواهد شد ، آماده کند.

برنامۀ باشگاه تا آن زمان شامل یک اردوی تمرینی از 15 تا 20 جولای در کمپ ترنتینو ایتالیا ، یک تور کوتاه در کشور چین از 22 تا 27 جولای ، مجموع هشت بازی دوستانه و تعداد زیادی از جلسات تمرینی و آمادگی جسمانی می باشد.

نظرات 14 + ارسال نظر
روح الله چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 12:33

jبه جزء اینکه باز هم میخواهید گند بزنید
کان کجایی
ماتئوس کجایی
افنبرگ کجایی
هیتسفیلد کجایی که مونیختو کشتن

صابر چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 12:35 http://routine-rotten.blogfa.com

سلام واقعا خسته نباشید.من عاشق بایرن مونیخم.طرفدار سرسخت آلمان و بایرن.واقعا مرسی.با اجازه تون لینک شدین.

علی بالاک چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 12:36

امیدوارم امسال سال فلیپ لام باشه
سال پیش 4 جام رو با بد شانسی از دست داد

شاهین چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 13:49

دلم بدجوری واسه بازیهای بایرن تنگ شده.

reza چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 16:07

کاشکی یکی از این مدیرای بایرن طز خرید شورله رو بدت شاید فرجی بشه.....

heinz چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 17:14

بازم آش همون آش و کاسه همون کاسه
تیم آلمان و بایرن شخصیت قهرمانیشونو از دست دادن
دیگه به سوم و چهارم راضی اند
ایتالیا رو ببینید! هر پنج شش سال یه دفه میاد و یه قهرمانی میگیره و میره به حالت کما تا قهرمانی بعد. این مرده شور برده ها به سوم راضی اند به خدا. نمی دونم قاطر کله شونو گاز گرفته. سم خوردن چه مرگشونه!!!

مهسا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 18:57

هه!!!میگم اینا قصد تغییروتحول ندارن؟!خریدی فروشی؟!بابا این توماسو بذارین واسه فروش دیگه!!!یه مهاجم نوک خوب بگیرید...دوتا مدافع عالی!!!امسال دیگه ما قهرمانی میخوایما!!!

heinz چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:02

مهسا خانوم قهرمانی کجا بود؟ این بی غیرتا به فکر جمع کردن پولن.
بعیف نیست باخت به چلسی هم تو همین مایه ها بوده باشه!!!
کجان اون نسل طلایی آلمانی اصیل که جون می دادن برا آلمان؟
خدا مارو بکشه که دل به یه مشت ترک و لهستانی و آفریقایی بستیم. اینا برا آلمان دل نمی سوزونن. از هلندی ها بی غیرت ترن به خدا. یه زمانی هلندی ها رو مسخره می کردیم واسه سیب زمینی بودنشون. صد رحمت به اونا!!!!

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 00:40

تو این فکرم که امسال چه سال بدیه برامن ازدست دادن قهرمانى در مونیخ و یورو اونم هردو در عین شایستگى... وکوه مشکلات شخصیم که خدا نصیب هیچکى نکنه 91چقدر برام نحس بود میگن سال نیکو از بهارش پیداست بهارش که این بود خزانش چیه دیگه ؟! ولى من یه چیزیو از آلمانها خوب یادگرفتم امید و روحیه ی شکست ناپذیرى چیزی که متأسفانه هیچ وقت اونو در آلمان یواخیم لو ندیدیم نمیدونم شاید به خاطر بازیکنان دورگه در آلمان باشه .نقطه سر خط...آلمان بعداز دو شکست در جنگ جهانى تونستن افتخار آفرینى کنن مطمئنم پس از سپری کردن این سال نحس و ع

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 01:02

و عبرت گرفتن ازاین شکست سالهاى 2013و2014برامون خوش یمنه .از امیرحسین جان و آقامصطفى عزیز خواشمندم به کارشون در وبلاگ باجدیت ادامه بدن فاضل جان و مرصاد جان شماهم بیاین و نظر بدین خه میشه کرد به خدا من حالم بهتراز حال شما نیست ولى نباید روحیه مونو از دست بدیم ما هواداران آلمانیم وباید مثل اونا باشیم بیاین گذشته رو فراموش کنیم و به آینده امیدوارباشیم و اون جو صمیمى که قبلا در وبلاگ بوده رو دوباره احیاکنیم

مهسا پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 01:28

با داداش محسنم کاملا موافقم!!!برای منم بهار نحسی بود ولی درعین حال به ضرب المثل جوجه رو اخر پاییز میشمارن هم اعتقاد دارم!ایشاا.. سال ۲۰۱۳اینا عزم خودشونو جزم میکنن و چندتا قهرمانی رو تقدیم ما میکنن!!!
یعنی مرصاد و فاضل واسه این نمیان!!!'؟؟بابا کی بود میگفت مرد باید قوی باشه بتونه داد بزنه!!!پاشو برگرد سرکارت!!!
به نظر منم این اون وبلاگ همیشگی نیست!یک کم شاد باشین!انگار همه افسردگی گرفتن!مث من باشید خوشحالم مامانم عمل کرده...ولی تنهام تو خونمون!!!به خاطر اجی کوچولوتون بیاین هم مطالب وخبرای خوب بذارید هم نظرای خوب!!!
فقط دعوام نکنید اینجا شده مهدکودک!از مرده خونه الان که بهتره!!!

iman پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 05:25

Ye tamas telefoni ba robben va ribery dashtam migoftan halemon khobe mitonan bazi konan emsal ma yeke tazi mikonim be omid khoda mohsen Jan bad az har sakhti ye etefaghat khobi hast khoda hame chizo dorost mikone mahsa Jan enshalah mamanet khob mishe

فاضل پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 09:34

محسن جان واقعا ۹۱ سال بدیه ! دروغ نگم روزی ۲۰ بار سر میزنم همه نظرات دوستان رو هم میخونم ولی دیگه حالشو ندارم آخه ما چقدر بدبختیم که این بالوتلی که از رو آشقالدونی پیداش کردن باید بیاد واسمون فیگور بگیره إی ...........................
هر روز میام ولی ترجیح میدم نظری ندم! شرمنده محسن جان

b پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 12:34

امدی جانم به قربانت......با نبودن بوندس لیگا خیلی احساس تنهائی و پوچی میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد