وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت مسوت اوزیل از یواخیم لو

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لژیونر آلمانی عضو رئال مادرید به حمایت از سرمربی تیم ملی کشورش پرداخت و گفت: عقلانی نیست بخاطر یک باخت تمام نتایج تیم ملی را زیر سئوال ببریم.

به نقل از روزنامه ولت‌ام زون‌تاگ،‌ مسوت اوزیل اظهار داشت:‌ عقلانی نیست بخاطر عدم نتیجه‌گیری در یک بازی، همه چیز را زیر سئوال برده و از کادر فنی انتقاد کنیم. ما با همین تیم 15 بازی پشت سر هم برنده شدیم. در همین بازی با ایتالیا پس از تنها گذشت چند دقیقه صاحب سه موقعیت صد در صد گل شدیم. مربی در این حال باید چکار می‌کرد که این توپ‌ها گل شوند؟

عضو کهکشانی‌های مادریدی افزود: از زمانی که عضو تیم ملی هستم، همه از کادر فنی تعریف می‌کنند. بخصوص خارج از آلمان یواخیم لو، بسیار مورد ستایش قرار می‌گیرد. اما اکنون چگونه می‌تواند هر اقدامی که او انجام داده، نادرست باشد. برای آنکه تیمی به مقام قهرمانی برسد، باید همه امور صحیح در جای خود باشد. دراین میان شانس کافی هم لازم است. من با این نظریه که می‌گوید همه کارها در تیم ملی غلط بوده، می‌جنگم. این که تیمی چهار مرتبه پشت سر هم در جام جهانی و جام ملت‌ها در نیمه نهایی حاضر باشد،‌ این خود نشان از توان بسیارش دارد. مطمئن باشید زمان قهرمانی ما هم فراخواهد رسید و برای این کار هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد. هر چند که دسترسی به عنوان قهرمانی کار ساده‌ای نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بالاک یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 19:47

کار درستی کردی
تو اون بازی لعنتی واقعا عالی بودی و تمام توانت رو گذاشتی ولی ..

b دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 14:26

تو رو خدا....!!ترکها حالا باید دفاع از مابکنند!خدایا شر خارجیها رو ازتیم ما کم کن.حتی اگه بد بشیم وقهرمان نشیم!

مهلا دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 15:00

ای ول مسوت بازم به مرام تو که پشت تیمت هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد