وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

با یک قرارداد قرضی ، نیلز پترسن به تیم وردربرمن پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از توافق دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن ، نیلز پترسن راهی تیم وردربرمن خواهد شد تا در فصل جدید و طولانی 2012/13 به عنوان بازیکن قرضی برای سبزپوشان به میدان برود.

همچنین نیلز پترسن همزمان قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کرد ، و این بدین معناست که او تا 30 ژوئن 2015 به عنوان بازیکن بایرن مونیخ شناخته خواهد شد.

کریستین نرلینگر ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن دربارۀ این انتقال قرضی گفت : "پترسن به عنوان یک مهاجم ، آیندۀ بزرگی را پیش روی خود دارد. ما می خواهیم شانس حضور در میادین و مسابقات را به او بدهیم و این چیزی است که او می تواند در وردربرمن انجام دهد. همچنین تمدید قرارداد ما با او نشانگر این است که ما چقدر برای او ارزش قائلیم. ما معتقدیم که او آینده موفقی را در بوندسلیگا به همراه بایرن خواهد داشت."

نیلز پترسن که در فصل 2010/11 به همراه تیم انرژی کوتبوس در لیگ دستۀ دوم بوندسلیگا حضور داشت ، موفق شد عنوان آقای گل را بدست بیاورد و در تابستان 2011 راهی تیم بایرن مونیخ شود. او موفق شد در 15 دیداری که در فصل گذشته برای بایرن انجام داده است 4 گل به ثمر برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد