وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

راهی برای جدایی پترسن ؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیوستن ماریو ماندزوکیچ به بایرن مونیخ می تواند لطفی باشد برای نیلز پترستن که قصد دارد به تیم وردربرمن بپیوندد.

خبرهای روز چهارشنبه حاکیست که دیگر باید ماریو ماندزوکیچ مهاجم تیم بایرن مونیخ بدانیم. آیا این بدین معنی است که انتقال نیلز پترسن جوان به طور خودکار انجام خواهد گرفت؟! لارس-ویلهم بامگارتن مشاور پترسن می گوید: "نه. ما همچنان در حال تماس با مسئولان دو تیم هستیم و جلسه ای در این خصوص در چند روز آینده برگزار خواهد شد ، که احتمالاً در روز جمعه خواهد بود."

پترسن همچنین نظر خود را به مشاورش گفته است. بامگارتن در این خصوص گفت : "پترسن گفته است که می خواهد به صورت قرضی به تیم وردربرمن بپیوندد. در مورد فروش او بحثی صورت نگرفته است اما هیچ چیز بعید نیست. ما در اینباره در روز جمعه صحبت خواهیم کرد و به نتیجه می رسیم."

به غیر از ماریو گومز ، ماریو ماندزوکیچ و پیزارو هم دو مهاجم جدید تیم بایرن به حساب می آیند. یوپ هاینکس قصد دارد همچنان در سیستم خود از یک مهاجم استفاده کند ، در نتیجه حضور نیلز پترسن در ترکیب بایرن دشوار خواهد بود. از همین رو ، او در وردبرمن و بعد از جدایی کلودیو پیزارو و مارکوس روزنبرگ شانس بیشتری برای حضور در میادین خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:35

انتقال قرضی پترسن به برمن برای فصل 2013-2014 اونو سرحال و با تجربه تر به تیم تحویل میده و میتونه جای پیزارو رو پر میکنه و یکی از اعضای تیم در جام جهانی 2014 خواهد بود .
در یک کلمه دوست دارم پسر برازنده باواریایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد