وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه خواهان رفتن به میدان

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه ، بازیکن تیم ملی آلمان اظهار داشت که خواهان رفتن به میدان و بازی کردن است.

به نقل از DFB.DE ، گوتزه گفت: "من کاملا آماده هستم و چیزی که در حال حاضر واقعا به آن نیازمند هستم رفتن به میدان است. خصوصا در حال حاضر که در یک تورنمنت عظیم قرار داریم من میخواهم بازی کنم. خیلی ها به من میگویند که من هنوز خیلی جوان هستم و هنوز آینده در پیش است. اما هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی راضی نیست. این خیلی بد است. در حال حاضر همه چیز در سطح فوق العاده است، هتل، غذاها، زمینهای تمرین همه و همه عالی هستند اما فوتبال بحثی جداست."

او همچنین در ادامه گفت: "من در این تورنمنت تاکنون سعی کرده ام چیزهای زیادی بیاموزم. اما چیزی که در این زمان بیش از هر چیز برای من با ارزش است این است که ما هر سه بازی مقدماتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم. ما همگی عضو یک تیم هستیم و یک هدف مشترک داریم بنابراین موفقیت تنها مختص بازیکن X یا Y نیست."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد