وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: بعضی از آلمانی ها حالشان از من بهم می خورد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به نظر می رسد ماریو گومز دل پری از بعضی از شخصیت های بزرگ آلمانی و وسانه های آلمانی داشته باشد. از همین رو مهاجم اول تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در همین مورد صحبتهایی شنیدنی برای گفتن دارد.

به نقل از شبکه ورزشی dsf آلمان ماریو گومز در مصاحبه با این شبکه میگوید: "من فکر می کنم در اسپانیا بیشتر به من علاقه دارند تا در کشورم آلمان. اوزیل و خدیرا به من گفتند در اسپانیا بیشتر بازیهای تو را نگاه می کنند. البته من نیز همواره پیامهای بسیاری از هوادارانم را از اسپانیا و به خصوص از اندلس، جایی که خانواده پدریم در آن زندگی می کنند دریافت میکنم."

ماریو اضافه می کند: "می دانم در آلمان بعضیها حالشان از من بهم می خورد اما من باز آلمان و باشگاه محبوبم (بایرن مونیخ) را دوست می دارم. بعد از بازی با چلسی و قبل از بازی با پرتغال من زیر شدیدترین انتقادها بودم اما خدا را شکر می کنم که توانستم آنها را تحمل نمایم. یوپ هاینکس و یواخیم لو من را هرگز در این شرایط تنها نگذاشتند. هاینکس به من گفت: ماریو تو کماکان مهاجم اول من هستی و هیچوقت نگران مسائل پیش آمده نباش."

ماریو گومز صحبتهایش را اینطور ادامه می دهد: "یواخیم لو نیز همیشه من را حمایت می کند او همیشه به من می گوید: پسر، تو فقط به کارت ادامه بده نگذار انتقادات روی تو اثر بگذارند." 

گومز می افزاید: "باور کنیدمن نهایت تلاشم را هم برای تیم ملی و هم برای بایرن مونیخ انجام می دهم ولی در بعضی از اوقات متاسفانه موفق نمی شوم."

ماریو گومز همچنین کماکان از مهمت شول و کریستف دام دو تن از شخصیت های بزرگ آلمان دلگیر و عصبانی است. او در این باره می گوید: "اصلا سخنهای شول خنده دار نیود. او دروغ می گوید که می خواست به من انگیزه بدهد. من اصلا به حرفهای وی اهمیتی ندادم. در مورد کریستف دام هم باید بگویم واقعا از وی انتظار چنین حرفهایی نداشتم. واقعا برای شخصیت او متاسفم."

مهمت شول و کریستف دام چندی قبل ماریو گومز را متوجه شدیدترین انتقادهای خود کردند. مهمت شول در شبکه ard آلمان گفته بود گومز اصلا مهاجمی، با کلاس جهانی نیست و کریستف دام نیز در مصاحبه با رسانه های ورزشی بلژیک در مورد گومز گفته بود: "گومز مانند زرافه آرامی است که خطری برای هیچ کس نمی تواند ایجاد نماید."

نظرات 9 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 2 تیر 1391 ساعت 14:01

ولی من همیشه دوستت داشتم و خواهم داشت

reza جمعه 2 تیر 1391 ساعت 15:32

زرافه آرامی است که خطری برای هیچ کس نمی تواند ایجاد نماید.

reza جمعه 2 تیر 1391 ساعت 15:33

احسان جمعه 2 تیر 1391 ساعت 17:28

تو بهترینی پسر...همین و بس

محمد_13 جمعه 2 تیر 1391 ساعت 17:40

بعد بیایین به من گیر بدین... من که خیلی محترمانه تر توهین می کنم.

MER3AD جمعه 2 تیر 1391 ساعت 18:33

واااااااااای که چقدر خندیدم
ما هم همین نظرو داریم پسر

کیمی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 21:08




گومز جووووووووووووووووووون تو همیشه بهترینى
ولى اگه اسپانیا بودی واقعا قدرت و بیشتر میدونستن
حداقل او نجا هر چقدر هم طرفدارا با بازیکنی بد باشن بش اینقدر أهانت نمیکنن
بعد چه حالی میداد که اگه اسپانیا بودی بعد اسپانیا و المان تو فینال بودن بعد به المان گل میزدی
واااااااااااااااااااای من که دلم خنک میشدم
از عصبانی شدم ببین دیگه مجبورم چه حرفایی بزنم

علی بالاک جمعه 2 تیر 1391 ساعت 21:44

کیمی جون انجا وب هواداران آلمانه نه...

کیمی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 22:48

علی بالاک جان میدونم
من خودمم از اسپانیا همچین خوشم نمیاد
ولی واقعا انقدر عصبانی ام کم نمیدونم چی میگم

الان قاطی ام
چرا با من اینکارو میکنید[:S018

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد