وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: اوزیل به زودی خواهد درخشید

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت که مسوت اوزیل به زودی خواهد درخشید.

به نقل ازFIFA.com، لو در این باره گفت: "من تاکنون از نمایش های اوزیل راضی بوده ام. او در بازی برابر دانمارک به شدت بهبود یافته بود و نشان داد که یکی از بازیکنان کامل تیم است. اما همچنان درخشش او در راه است."

او همچنین هنگامی که از او سوال شد که چرا امسال شاهد نمایشهایی فوق العاده از اوزیل مانند دیدار برابر انگلیس و آرژانتین در جام جهانی 2010 و گل پیروزی بخش وی برابر غنا نیستیم در پاسخ گفت: "در آن زمان نیز اوزیل تا مدتی همین گونه و مانند امسال عمل میکرد تا اینکه ناگهان در دیدار برابر انگلیس و آرژانتین درخشید. من احساس میکنم که چنین اتفاقی در این تورنمنت نیز رخ خواهد داد. از نظر من در حال حاضر و در این تورنمنت اوزیل بهبودی فوق العاده داشته است. عده ای هستند که تنها به فکر نمایش های فردی خود هستند اما من شاهد تلاشهای او برای کل تیم هستم. او بسیار خلاق است و از نظر من خود را کاملا قربانی تیم کرده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد