وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام : گواردیولا یک راه حل بزرگ خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویسنته دل بوسکه ، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید که می تواند به راحتی تصور کند از سال 2013 گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ باشد. همچنین فیلیپ لام ، کاپیتان تیم بایرن علاقه مند است تا این اتفاق رخ دهد.

در چند روز گذشته گمانه زنی هایی در مورد سرمربیگری پپ گواردیولا از سال 2013 و پس از جدایی یوپ هاینکس از باشگاه بایرن مونیخ شنیده می شود. ویسنته دل بوسکه 61 ساله به روزنامۀ بیلد در خصوص این خبرها می گوید : "گواردیولا می تواند از فردا شروع کند و این عالی خواهد بود. او به خوبی انگلیسی صحبت می کند ، از همین رو او در برقراری ارتباط و گفتن ایده هایش مشکلی ندارد."

ویکتور والدز ، سنگربان تیم بارسلونا هم با ویسنته دل بوسکه هم عقیده است و در اینباره می گوید : "گواردیولا برای هر باشگاهی در هر نقطه از جهان انتخاب درست می باشد و می تواند موفق شود. او زمان کمی را برای آموختن ایده هایش به بازیکنان صرف می کند ، اما سپس می تواند آن را به اجرا بگذارد. به ویژه در بایرن مونیخ ، که یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است."

 فیلیپ لام هم تحت تاثیر این خبرها قرار گرفته است و در مصاحبه با خبرگزاری کیکر گفت : "من علاقه مندم تا عقاید گواردیولا را که می تواند مشکل گشا باشد دنبال کنم."

اما توماس مولر و هولگر بادشتوبر ترجیح دادند تا در این خصوص به طور مشخص نظراتشان را ابراز نکنند. توماس مولر در مورد این خبر گفت : "این مربوط به امور باشگاه است ، در اینجا همه چیز مربوط به جام ملت های اروپاست." همچنین هولگر بادشتوبر عنوان کرد : "ما یک مربی بزرگ داریم. من در مورد اینکه چه کسی پس از او می آید نظری ندارم. این امر باید توسط رؤسای باشگاه حل و فصل شود."

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضل پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 19:57

بابا اینا همش بازیه! بابا الان باید تمرکزمون رو یورو باشه! واستون عجیب نیس؟ وسط مسابقات یورو پای یه گاوچرون اون برا بایرن که بیشترین تعداد ملی پوش رو داره میارن وسط؟؟ تازه اونم واسه ۲۰۱۳

مهدی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 20:34

جدی بیاد قهرمانیون تو همه جام ها قطعی میشه!!

شاهین پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 22:29

به نظر من گوواردیولا اول باید تو ی باشگاه دیگه مربی گری کنه بعد اگر دیدیم خوب عمل کرد...اونوقت میتونیم راجب اومدنش صحبت کرد.

شاهین پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 22:30

ببشید صحبت کنیم.

محسن اشتایگر جمعه 2 تیر 1391 ساعت 00:25

نظر بادشتوبرکاملا محافظه کارانه و حرفه اى ومنطقى بودآفرین پسر . شاهین جان دقیقا باشما هم عقیده ام

محمد_13 جمعه 2 تیر 1391 ساعت 08:53

بله ، ما یک مربی بزرگ در هت تریک کردن نائب قهرمانی داریم!!!

این حرف های بادشتوبر هم از سر سیاست بود... چون امسال کارش با حضور دانته ، بواتنگ و ون بویتن برای فیکس شدن سخت تر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد