وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: احساس سربلندی می کنم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یکشنبه شب دردیدار آلمان برابر دانمارک لوکاس پودولسکی که یکی از گلهای آلمان را به ثمر رساند توانست 100امین بازی ملی خود را نیز به ثمر برساند.

به نقل از WELT ، لوکاس پودولسکی در این باره گفت: "اولین احساسی که پس از این دیدار به من دست داد حس سربلندی و افتخار بود. احساسی واقعا لذت بخش دارم. این کاملا غیر قابل باور است که من در این سن در 100 بازی ملی حضور داشته ام. من هیچگاه حتی در رویای خود هم فکر نمیکردم که بتوانم 100 بازی برای تیم ملی آلمان انجام بدهم."

او همچنین در ادامه گفت: "هنگامی که اولین بازی خود را انجام دادم با خود گفتم فوق العاده است من هم اکنون عضوی از تیم هستم. تا اینکه دومین بازی من فرارسید سپس بیشتر و بیشتر به میدان رفتم تا 25 ، 50 ، 75 وحالا 100 امین بازی ملی خود را به ثمر رساندم. من هیچ وقت در خیال خود هم نمیدیدم که بتوانم به 100 بازی دست یابم. حالا باید ببینم که چقدر دیگر میتوانم بازی کنم ، خودم احساس میکنم که چند سال دیگر هم میتوانم به میدان بروم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد