وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: این بدترین فصل زندگی من بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ، ستاره‌ی تیم ملی هلند و تیم بایرن مونیخ آلمان از بدترین فصل دوران حرفه‌ای خود یعنی فصل 2012-2011 می‌گوید.

مهاجم تیم ملی هلند، پس از آن‌که مورد جفای مسئولان رئال مادرید قرار گرفت، راهی آلیانس آرنا شد تا رویاهای خود را در این باشگاه محقق سازد. روبن فصل گذشته، سومین فصل پیاپی حضور خود در آلیانس آرنا را پشت سر گذاشت، فصلی که در ابتدا بسیار امیدوارانه آغاز شد و با اندوه و ناکامی تمام شد. در فصل گذشته بایرن و روبن در تمام تورنمنت‌ها نایب قهرمان بودند. در آلمان٬ بوندسلیگا و جام حذفی را به بروسیا دورتموند واگذار کردند و در لیگ قهرمانان در خاک خود مغلوب تیم چلسی شدند.

بال خوش‌تکنیک تیم بایرن مونیخ با فرا رسیدن رقابت‌های یورو بسیار امیدوار بود تا با درخشش به همراه تیم ملی هلند فصل کابوس‌وار خود را به پایان برساند. اما او در این امر نیز ناموفق بود. لاله‌ها در رقابت‌های گروهی یورو 2012 با قبول سه شکست به گونه‌ای تحقیرآمیز رقابت‌های یورو را بدرود گفتند تا روبن ناکام بزرگ در طول این فصل لقب گیرد.

روبن مصاحبه‌ی خود با سایت گل را این چنین آغاز می‌کند: "این بدترین فصل زندگی من بود، اوضاع نه در بایرن خوب پیش رفت و نه در تیم ملی هلند. ناکامی‌های متوالی در عرصه‌ی باشگاهی و ملی امری باورنکردنی است، مساله‌ای که بسیار مرا آزار می‌دهد چرا که من در شروع فصل بسیار با هیجان و انرژی کار را آغاز کردم. گرچه واگذار کردن فینال لیگ قهرمانان اروپا به چلسی در آلیانس آرنا شوک بزرگی به من بود، اما ناکامی با تیم ملی هلند، بیش از همه مرا ناامید کرد چراکه بسیار غیرمنتظره بود. حتی بدبین‌ترین هوادار فوتبال نیز نمی‌توانست پیش‌بینی نماید که تیم ملی هلند ، نایب قهرمان جام جهانی در دور گروهی رقابت‌های یورو بدون گرفتن حداقل یک امتیاز از دور رقابت‌ها حذف گردد."

پس از رسیدن هلند به فینال جام جهانی 2010 و کسب نه پیروزی از 10 مسابقه در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2012 ، بسیاری هلند را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو 2012 می‌دانستند، امری که هیچ‌گاه محقق نخواهد شد. در این میان روبن نیز تایید می‌کند که ستارگان پرشمار تیم ملی هلند بیش از حد تحت تاثیر اعتماد به نفس کاذب خود قرار گرفتند و در باد موفقیت‌های گذشته‌ی خود از آینده و جنگیدن در گروه مرگ غافل شدند.

روبن در رابطه با غرور کاذب خود و سایر هم‌تیمی‌هایش این چنین گفت: "نمی‌دانم ، شاید ما بیش از حد خود را دست بالا گرفته بودیم و از همان ابتدا خود را فینالیست می‌پنداشتیم. شاید بیش از حد خوش‌خیال و راحت بودیم. با واگذار کردن بازی برابر دانمارک تیم ملی هلند فروپاشید و به نقطه‌ی جنون رسید. در رختکن بسیار رک و پوست‌کنده با یکدیگر به صحبت پرداختیم، اما این موارد همان‌جا خواهد ماند و برای ما تفاوتی نخواهد داشت، ما در همه صورت از دور رقابت‌ها کنار رفته‌ایم و با متهم کردن خود به جایی نخواهیم رسید."

روبن پس از اختلافات بسیاری که در تیم ملی هلند شاهد بود، فرضیه‌ی انقلاب و تحول در ترکیب تیم ملی هلند را انکار می‌کند و معتقد است که این نفرات حاضر توان آن را خواهند داشت که هلند را با اقتدار راهی جام جهانی 2014 سازند.

این ستاره‌ی 28 ساله در این رابطه به خبرنگار سایت گل این چنین گفت: "این پایانی برای نسل فعلی فوتبال ملی هلند نیست، این تیم شامل ستارگان بسیاری است که توان آن را دارند که تیم را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به بهترین شکل ممکن همراهی کنند و زمینه درخشش دوباره‌ی لاله‌ها را فرآهم سازند."

در این قسمت اشاره‌ای کوتاه به مصاحبه‌ی روبن قبل از بازی با پرتغال خواهیم داشت. او که حذف هلند را تقریبا قطعی می‌داند، با بیان این‌که پیروزی برابر پرتغال تنها چیزی است که هلند توان انجام آن در این تورنمنت را دارد ، می‌گوید: "با وجود آن‌که توان و قدرت ما در خط حمله است ، این باورنکردنی است که ما تا کنون نتوانسته‌این حداقل یک امتیاز کسب نماییم. درحال حاضر به دنبال کسب امتیاز برابر پرتغال خواهیم بود تا حداقل با کسب پیروزی و امتیاز راهی تعطیلات شویم و با یک تجدید قوای مجدد خود را آماده فصل بعد سازیم." 

در پایان روبن با این جمله که سراسر امید به آینده است، مصاحبه ی خود را به پایان می‌رساند : "امیدوارم فصل بعد برای من بهتر و متفاوت‌تر از گذشته باشد."

نظرات 5 + ارسال نظر
کامیار سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 14:55

دوست دارم شاهزاده ی اولترافورد

محسن اشتایگر چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 00:22

درکت میکنم پسر ایشا..فصل بعد جبران میکنى.شاهزاده ى اولدترافورد چه لقب خوبى

مهدی چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 11:22

هم در حق خودت هم در حق ما خیلی بد کردی!!
هنوز که هنوز نمی تونم ببخشمت!!!
یعنی می خوام ولی نمی تونم ببین چقدر از دستت عصبانی هستم

شاهین چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 11:31

آره شاهزاده اوترافورد لقب خوبیه.

b پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:41

از بس گوساله ای بچه!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد