وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر دانمارک

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی برابر دانمارک به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ صعود کرد. در ادامه نظر ژرمنها٬ راجع به این دیدار آمده است.

یواخیم لو: 

در این جدال لارس بندر همه شرایط لازم برای حضور در ترکیب و بازی در پست دفاع کناری را کسب کرد. او و برادرش چهره‌های شاخصی هستند. به حدی باورنکردنی جاه طلب هستند و عملکرد مثبتی دارند. امروز حرکت ما تا درون محوطه جریمه حریف ادامه داشت. در این حال بیش از حد با حریف مهربان بودیم. پس از آنکه دانمارک گل تساوی را زد، مشخص بود نباید اجازه دهیم اتفاقی دیگر علیه ما روی دهد که خوشبختانه اینگونه نیز شد. از نظر من بازی در یک چهارم نهایی پیکاری بطور کامل متفاوت با دیدار امروز است. حتی با وجودی که می دانیم یونانی‌ها سبک بازی مشابهی دارند. خوشبختانه با انجام سه بازی شاهد یک دوره پیشرفت محسوس در تیم ملی بودیم. البته در بازی با دانمارک به نظرم تا حدی باعث شدیم حریف فضا را اشغال کند. در این بازی هم مثل بازی اول فشار روی تیم بود اما برای مرحله بعد فشار دیگر از این حد بیشتر نخواهد شد. 

 

فیلیپ لام: 

هر سه بازی که مقابل پرتغال، هلند و دانمارک انجام دادیم، سخت بودند. سه بازی که به سه برد مبدل شدند. در گروه خود صدرنشین شدیم و به همه هشدار لازمه را دادیم. فکر می کنم به وظیفه اصلی خود در دور گروهی یعنی گذر از این سه بازی دشوار به خوبی عمل کردیم و اثبات کردیم در سال‌های گذشته چه کارهای پایه‌ای انجام داده ایم. همه تلاش‌های صورت گرفته بصورت گروهی انجام شده و حرکتی انفرادی در فوتبال‌مان نداشته‌ایم. به نظرم پتانسیل زیادی در کادر بازیکنان ما نهفته است. این همان چیزی است که از ابتدا ادعایش را داشتیم که در بازی با دانمارک یکبار دیگر قدرتش را دیدیم. 

 

لوکاس پودولوسکی: 

راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مقدم بر هر چیز دیگری بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. با انجام سراسر تلاش و جنگندگی مقابل دانمارک به پیروزی 2 بر یک رسیدیم و رقیبی خوب را پشت سر گذاشتیم. برای من مایه خوشحالی است که در این بازی گلزنی کردم. اما مهمتر از هر چیزی‌، گلی بود که با پای راست زدم. چنین چیزی برای من بندرت سابقه داشت. ما سه بازی را با سه برد به پایان رساندیم. اکنون می رویم خود را بخوبی برای بازی یونان آماده کنیم. 

 

لارس بندر: 

جدا از گلی که زدم، این اولین جدال من با پیراهن تیم ملی از ابتدای شروع بازی بود. از این جهت اهمیت خاصی برایم داشت. می توانم بگویم هدیه‌ای زیبا به من بود که خوشبختانه توانستم گلزنی هم کنم. ما خیلی تلاش کردیم که گل دوم را بزنیم. لحظه‌ای که توپ را دریافت کردم، دیدم چه فضایی از جلوی دروازه خالی است. درست است که پستی که امروز بازی کردم، پست سازمانی‌ام نیست اما در دیدار با دانمارک حس کردم عملکردم خوب بود. همیشه تلاش می کنم هر مسئولیتی که به من واگذار می شود، به نحو مطلوب انجام دهم.  

 

باستین شواین اشتایگر: 

خوشحالیم که با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کردیم. اما من بسیار خسته هستم٬ چون برای گرفتن نتیجه٬ دوندگی بسیاری باید می داشتم. پس از تساوی 1 بر 1 برابر دانمارک آن ها موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که خدا را شکر به ثمر نرسید تا بندر کار را برای ما و آن ها تمام کرد. 

مورتن اولسن (سرمربی دانمارک): 

ما مقابل بهترین تیم این دوره از پیکارها فوتبالی فانتزی ارائه کردیم. متاسفانه در نیمه دوم شانس کافی نداشتیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل شود. آن هم در شرایطی که بیشتر از حریف صاحب توپ بودیم. تیم آلمان قدرتمند است و مقابل این حریف نمی توان موقعیت زیادی خلق کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الله دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 12:31

دانلود گلها را از 1 دقیقه قبل از گل نمیگذارید ، ممنون

b دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 22:11

خوبه اینجا هم دوباره تبریک بگم به همه.وپیوستن پرنس پولدی به باشگاه 100تایی رو هم تبریک میگم...به امید روزهای بهتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد