وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مربی دانمارک:مطمئنم آلمانی ها مارا دست کم نمی گیرند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬دانمارک برای راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی یورو، باید آلمان را شکست دهد؛ اما مربی دانمارک از توانایی ژرمن ها مطلع است

مورتن اولسن سرمربی تیم ملی دانمارک قبل از دیدار حساس تیمش مقابل آلمان در کنفرانسی خبری شرکت کرده است.

آلمانی ها برای قطعی کردن صعودشان به دور بعد به تنها یک امتیاز نیاز دارند؛ آنها در هر دو دیدار ابتدایی شان به پیروزی رسیده اند. از سوی دیگر صعود دانمارک به دور بعد ، با قطعیت کمتری روبروست. یک برد یا تساوی ممکن است برای صعوداین تیم کافی باشد؛ البته همه چیز بسته به نتیجه دیگر دیدار همزمان دراین گروه دارد

اولسن در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« ما بی صبرانه منتظر شروع این بازی هستیم. این گروهی است که پیش از این مردم می گفتند که تیمهای بزرگی در آن حضور دارند و من فکر می کنم که بازیهای هیجان انگیز گروه همین را نشان داده اند. آلمان با نمایش هایی که ارائه داده، ثابت کرده که نه تنها مدعی صعود از گروه است، بلکه یکی از مدعیان قهرمانی نیز هست. آنها این را نه تنها با نتایج بازی شان، بلکه با سبک بازیهایشان نشان داده اند.»

سرمربی دانمارک ادامه داد:« ما به هر سه امتیاز این بازی نیاز داریم واین کار را برای ما سخت و پیچیده می کند. ما می دانیم که باید به میدان برویم و امتیازاتی کسب کنیم و می دانیم که بازی کردن مقابل چنین تیم قدرتمندی خیلی کار سختی است. آنها نه تنها راندمان بالایی دارند، بلکه سبک بازی فوق العاده ای هم دارند.»

با تمام این صحبتها، آلمان در طول مدتی که اولسن از سال 2000 روی نیمکت مربیگری دانمارک است موفق به شکست دادن این تیم نشده و به دو شکست و یک تساوی رضایت داده ولی مربی دانمارک اکنون اوضاع را به نحو دیگری می بیند.

اولسن در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« نتایج قبلی، درمقابل یک آلمان دیگر با بازیکنانی دیگر به دست آمده بود. رکورد بردهای دانمارک مقابل آلمان مهم نیست. من مطمئنم که آلمانی ها مارا دست کم نمی گیرند. آنها می دانند که ما تیمی داریم که می تواند هرکاری انجام دهد.»

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 21:49

مطمئن باش!!!چون المان ها شما رو سوراخ میکنن!!!

جواد یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 22:36

یه حرف هم از خاله عروس

محسن اشتایگر دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 00:20

دلم میخاد هلند به همراه آلمان بیاد بالا اما حیف فعلا که هلند داره حذف میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد