وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: برای ما اهمیتی ندارد که به تیم دیگری کمک کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در آستانه دیدار تیمش مقابل دانمارک در کنفرانسی خبری شرکت کرد. آلمان برای صعود به دور بعدی به تنها یک امتیاز در دیدار با دانمارک نیاز دارد.

یواخیم لو در صحبتهایی اعلام کرده که در بازی با دانمارک همان ترکیب تیم قبلی اش را روانه میدان خواهد کرد. این درحالی است که جروم بواتنگ به دلیل محرومیت دراین بازی حضور نخواهد داشت و لو اعلام کرده که بازیکنی را جایگزین او خواهد کرد که به نفع تیم باشد.

لو در روز شنبه در کنفرانسی خبری گفت: «ما همه می دانیم که این بازی واقعا سخت است. من به هیچ کسی استراحت نمی دهم. اگر تصمیم بگیرم تا بازیکنی را از تیم خارج و بازیکن دیگری را در ترکیب تیم قرار دهم، این کار را تنها به یک دلیل انجام می دهم؛ دقیقا در شرایطی که فکر کنم که این کار، کار درستی است.»

لو درادامه اعلام نکرد که چه بازیکنی جای بواتنگ را درترکیب تیمش خواهد گرفت و اعلام کرد که بندیک هودس و لارس بندر هر دو نامزد حضور دراین پست هستند. لو درادامه از ماریو گومز هم دفاع کرد؛ بازیکنی که یکی از نامزدهای اصلی کسب کفش طلای این رقابتهاست.

لو ادامه داد: «گومز در حال حاضر عملکرد خیلی خوبی دارد. او در طول این سال هم عملکرد خوبی داشت. در بوندسلیگا، او گلهای زیادی برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده. من می توانم اطمینان بدهم که او از ابتدا در بازی با دانمارک حضور خواهد داشت.»

لو در ادامه به تمجید از میروسلاو کلوزه پرداخت و گفت: «ما با دراختیار داشتن کلوزه و گومز، دو مهاجم تراز اول داریم و او فوق العاده است.»

لو در ادامه به این نکته اشاره کرد که توجه زیادی به نتیجه دیگر بازی همزمان نخواهد داشت و برای کسب هر سه امتیاز بازی تلاش خواهد کرد: «برای ما اهمیتی ندارد که به تیم دیگری کمک کنیم. تنها چیزی که برای ما هیجان انگیز است، این است که به مرحله بعدی صعود کنیم و در صدر جدول به مرحله بعد برویم. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد