وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اختصاصی با یواخیم لو

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی ژرمن ها در مصاحبه ای به پاسخ به سوالاتی درباره ی زندگی خصوصی و حرفه ای خود پرداخت.

به نقل از 11freunde.de، در قسمت زیر به پاره ای از این مصاحبه پرداخته میشود.

آقای لو صبح ها هنگامی که از خواب برمی خیزید دقیقا چکار میکنید؟

7:30 دقیقه صبح از خواب بلند میشوم و به ورزش میپردازم. به سالن ورزش میروم و حرکات ورزشی از قبیل تردمیل، دوچرخه و ژیمناستیک انجام میدهم.

یعنی شما صبح به این زودی بیدار میشوید؟!

بله ، من انسان سحر خیزی هستم.

در این تورنمنت ها روز شما با فوتبال شروع میشود، آیا وقت آزادی هم دارید؟ در اوقات فراغت خود چه میکنید؟

در هنگام غروب اندکی زمان خالی پیش از رفتن به رختخواب پیدا میکنم. در این زمان به مطالعه میپردازم.

پیش از خواب چند صفحه مطالعه می کنید؟

حدود 300 تا 400 صفحه از یک کتاب 800 صفحه ای را در طول سه هفته میخوانم.

شما چندی پیش گفته بودید که به هنگام تورنمنت ها کیفیت زندگی شخصیتان پایین می آید ، میتوانید این گفته را اندکی باز کنید؟

در طول تورنمنت ها شما دیگر نمیتوانید با خانواده و دوستان خود باشید، برای شام به رستوران بروید و برای دیدن فیلم به سینما بروید. بلکه در این زمان فوتبال تمام زندگی شما را تحت شعاع قرار خواهد داد. البته این هم یک تجربه ی جدید از زندگی است. 

کمی درباره ی دیدارهای خود در ابتدای کار خود با تیم ملی آلمان توضیح دهید.

من مدت زیادی است که در تیم ملی مشغول هستم. به یاد دارم که در سال 2004 که تقریبا ابتدای دوران کاری ام با تیم ملی بود. دو دیدار فوق العاده یکی در اتریش و یکی در تهران داشتیم. الان و با گذشت 8 سال از همکاری من با تیم ملی من پی برده ام که بهترین دیدار ها دیدارهایی هستند که در تورنمنت ها داریم.

شما گفتید که هنگام بازیها استرس ندارید پس چرا پس از دیدارهای تیم می در یورو 2012 خسته به نظر میرسید؟

این دیدارها دیدارهای مهمی هستند و ناکامی در آنها باعث نا امیدی بسیار میشود. برای مثال وقتی شما دیداری برابر هلند برگزار میکیند و به پیروزی میرسید باید بلافاصله به فکر دیدار بعدی باشید. این امر سبب میشود که من خسته به نطر برسم، نه استرس.

نظر شما درباره ی عملکرد اخیر ماریو گومز چیست؟

من به ماریو گفتم که نظر من درباره ی او مهمترین چیز است و نباید به حرفهایی که مردم میزنند توجه کند. مهمترین چیزی که او باید بداند این است که از نظر من او نمایش های عالی برای تیم ملی داشته است و در دو بازی اخیر با گلزنی خود سبب پیروزی تیم شده است.

تیم ملی که شما در اختیار دارید از همه ی ادوار گذشته قوی تر است. آیا این موضوع کارتان را برای شما راحت تر میکند؟

ما تواسته ایم در چند سال اخیر تیم ایده آل خود را تشکیل دهیم. در حال حاضر بازیکنان بااستعدادتری نسبت به گذشته داریم. در سالهای 2006 و 2007 ما از بازیکنان مستعد کمتری نسبت به حال برخوردار بودیم اما همین موضوع داشتن بازیکنان باکیفیت نیز سبب خواهد شد که در انتخاب بازیکن مشکل داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد