وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: همه میخواهند ما را شکست دهند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مسوت اوزیل اظهار داشت که در حال حاضر تیم ملی آلمان به تیمی تبدیل شده است که همه خواهان شکست دادن این تیم هستند درست مانند رئال مادرید باشگاه اسپانیا.

به نقل از ZEITONLINE ،اوزیل گفت: "من هنوز تمام کاری را که میتوانم برای تیم ملی انجام دهم را بروز نداده ام. در دیدار برابر هلند موفق ظاهر شدم اما هنوز باید برای بهبود تلاش کنم. من به تیم ملی آلمان افتخار میکنم هیچ یک از مدعیان قهرمانی تا کنون موفق به کسب 6 امتیاز در این تورنمنت نشده اند و تنها ما 6 امتیاز بدست آورده ایم اما با این وجود همچنان به یک امتیاز دیگر برای صعود نیازمندیم. باید هرکاری که میتوانیم انجام دهیم در این صورت میتوانیم پیروز شویم. دیدار برابر تیم های بزرگ همیشه به حریف انگیزه ای دیگر می بخشد. در تیم ملی آلمان و باشگاه رئال شاهد چنین ماجرایی هستیم. چراکه همه به علت قدرت این دو تیم بزرگ خواهان پیروزی در مقابل آنها هستند."