وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فلیک: آلمان همچنان مدعی قهرمانی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌تیم ملی آلمان یکشنبه شب به مصاف تیم ملی دانمارک خواهد رفت. اگر آلمان در این دیدار به نتیجه ی تساوی و یا برد دست پیدا کند به مرحله ی بعدی صعود میکند اما در صورت باخت آلمان برابر دانمارک و پیروزی پرتغال برابر هلند تفاضل گل مشخص خواهد کرد که کدام تیم به مرحله ی یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

به نقل از UEFA.com، فلیک گفت: "مسلما ما درباره ی اینکه به مرحله ی بعدی صعود میکنیم یا خیر فکر میکنیم اما در حال حاضر همه چیز را در اختیار داریم. ما در دو دیداری که تاکنون داشته ایم موفق به کسب 6 امتیاز شده ایم و به نتیجه ای دست یافته ایم که تاکنون هیچ یک از تیم های حاضر در یورو 2012 قادر به کسب آن نشده اند. باید در دیدار برابر دانمارک در تمام 90 دقیقه تلاش کنیم تا به آنچه که میخواهیم دست یابیم. ما تا پیش از تورنمنت یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی بودیم فکر نمیکنم در حال حاضر شرایط تغییری کرده باشد."

همچنین ماریو گومز در ادامه گفت: "همه درباره ی فینال میان آلمان و اسپانیا در یورو سخن میگویند اما باید گفت که راه طولانی تا رسیدن به فینال در پیش است. ما قادر به دستیابی به هر چیزی هستیم و در موقعیت مناسبی برای دستیابی به قهرمانی هستیم اما راه تا فینال طولانی است و شما نمیتوانید به نتیجه ی حاصل از تنها دو بازی اکتفا کنید."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد