وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین پرده نمایش در گروه مرگ

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آلمان، دانمارک، پرتغال و هلند آخرین پرده نمایش از گروه مرگ را به اجرا در خواهند آورد تا دو تیم بخت صعود به دور یک چهارم نهایی را در لحظه آخر بدست آورند.

امشب دور سوم پیکارهای گروه دوم یورو 2012 با انجام دو دیدار به صورت همزمان میان آلمان با دانمارک و هلند با پرتغال انجام خواهد شد. این جدال‌های مهیج در شرایطی انجام می‌شود که اکنون ژرمن‌ها با وجود کسب دو برد و جمع‌آوری شش امتیاز هنوز بطور قطعی به مرحله یک چهارم نهایی صعود نکرده‌اند.

به همین خاطر حتی تیم‌های سه امتیازی (دانمارک و پرتغال) در کنار تیم فاقد امتیاز این گروه (هلند) تا پایان پیکارهای فردا بخت صعود خواهند داشت. بدین ترتیب دو مصاف باقیمانده با حساسیت و هیجان فوق‌العاده‌ای پیگیری خواهد شد.

با توجه به این شرایط، در ورزشگاه «لویف‌»‌ اوکراین ساعت 23:15 به وقت تهران، در جدالی که ولاسکو کاربالو، داور اسپانیایی مامور قضاوت آن است، ژرمن‌ها مجبور به برداشتن گام دیگری در چهاردهمین دوره جام ملت‌ها هستند.

تیم یواخیم لو که به روال «آلمان‌های ادوار گذشته» با احتیاط پیکارهای خود را شروع کرده، بتدریج چهره یک مدعی درجه اول را به خود می‌گیرد. «مانشافت‌» پس از بازی «حسابگرانه» برابر پرتغال (برد یک صفر) چهارشنبه شب گذشته  برابر «لاله‌های نارنجی» به پیروزی مهم 2 بر یک رسید. شاگردان جوان «لو» که عزم خود را برای رسیدن به فینال این پیکارها جزم کرده‌اند، حتی با کسب یک امتیاز مقابل «دینامیت‌ها» بطور کامل خیال خود را برای صعود راحت خواهند کرد.

البته مربی 52 ساله آلمان‌ها به این نکته واقف است که در صورت مد نظر داشتن صرف «کسب تساوی» برای این رویارویی احتمال دارد کارش در نهایت به مشکل بربخورد. زیرا حریف سه امتیازی برای صعود به همه امتیازهای بازی با «فاتح سه دوره این جام»، نیاز مبرم دارد.

با در نظر گرفتن این نکات، تقابل دو تیم اروپایی تماشایی‌تر از هر زمان دیگری خواهد شد. این در شرایطی است که هر دو تیم تا قبل از این بارها در پیکارهای مختلف برابر هم قرار گرفته و از سبک بازی یکدیگر آشنایی کافی دارند. حتی مورتن اولسن (سرمربی دانمارک) سال‌ها در بوندسلیگا فعالیت کرده و با خلق و خوی کاری همتای‌ خود بخوبی آشنا است.

آخرین بار که او مردانش را برابر آلمان هدایت کرد، به دو سال قبل مربوط می‌شود که در دیداری دوستانه موفق شد در کپنهاگ به تساوی 2 بر 2 برسد.

در سطح جام ملت‌ها نیز این دو حریف دو بار در دهه 90 برابر هم صف‌آرایی کرده که ابتدا دانمارک 2 بر صفر پیروز شده اما در مرتبه دوم تیم آلمان با همین نتیجه به برتری دست یافته است.

در دومین بازی همزمان گروه، همان‌گونه که اعلام شد، مصاف هلند و پرتغال در ورزشگاه متالیست خارکف خواهد بود. پیکاری که قضاوت آن بر عهده ریزولی، داور ایتالیایی است و پرتغالی‌ها پس از باخت از آلمان و پیروزی 3 بر 2 مقابل دانمارک، برای صعود به شدت نیازمند پیروزی در این بازی هستند.

در حالی که هلندی‌ها برای حفظ شانس صعود خود چشم یاری به همسایگان آلمانی دارند تا ژرمن‌ها مقابل رقیب اسکاندیناوی خود به برتری برسند و هم خود با بیش از دو گل بر «برزیل قاره سبز» غلبه کنند تا امکان صعود‌شان فراهم شود.

تحت این شرایط آلمان 9 امتیازی خواهد شد و به عنوان سهمیه نخست گروه صعود می‌کند. آنگاه «اورنج»(هلند) در کنار دو حریف دیگر سه امتیازی خواهد بود ولی به لطف میانگین گل زده بهتر جواز صعود را در لحظه آخر از گروه موسوم به گروه مرگ دریافت خواهد کرد.

جدول رده‌بندی:

1- آلمان 6 امتیاز، میانگین گل زده 2

2-پرتغال 3 امتیاز ، میانگین گل زده : 0

3-دانمارک 3 امتیاز، میانگین گل زده: 0

4-هلند بدون امتیاز ، میانگین گل زده: ‌2-

نظرات 5 + ارسال نظر
هاینز یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:20

دوست دارم آلمان همه بازی هاشو یک بر صفر ببره تا چشم کووور شده مخالفان آلمان در بیاد. مردیکه های احمقی مثل فردوسی کور
از آلمان هم بازی زیبا می خوان هم نتیجه هم گل .... ولی نوبت به عنگلیس که میرسه گل شانسی و داور و تیرک و تبلیغات کنار زمین و... دست بدست همدیگه میدن تازه با افتخار هم میگه اله بله جیم بله. مرده شور هیکلتون رو ببرن. چشتون کور ما داریم همینطور یواش یواش میریم تا فینال.

محسن اشتایگر یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:02

اصلا به خاطر همین آشغالاس که بوندسلیگارو پخش نمیکنن

کورش یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 14:00

آلمان که قطعی سعود کرده.اگه ببازه پرتغالو هلند حذف میشن!
دیدارهای رودررو مهمن نه تفاضل گل

امیرحسین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 14:14 http://bayern.blogsky.com

دیدارهای رو در رو مهمن ولی اگه به فرض محال دانمارک آلمان رو ببره و پرتغال هلند رو ببره چون تو دیدارهای رو در رو آلمان پرتغال رو برده٬ پرتغال دانمارک رو برده و دانمارک هم آلمان رو برده اون موقع دیگه تفاضل گل مهمه و امکانش هست که پرتغال و دانمارک صعود کنن. پس آلمان قطعا صعود نکرده وگرنه همون موقع که هلند رو برد میگفتن که آلمان صعود کرده.

مونیخ یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 14:49

اوکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد