وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سه گزینه برای جایگزینی بواتنگ

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جروم بواتنگ مدافع راست تیم ملی آلمان در دیدار برابر هلند در دقایق انتهایی بازی و در حالی که آلمان ها با برتری 2 بر 1 از حریف خود پیش بودند با دریافت کارت زرد دو کارته شد و از دیدار سوم برابر دانمارک جا ماند.

به نظر٬ لو برای انتخاب جانشین مناسب برای جروم بواتنگ سه گزینه پیش روی داشته باشد. گرینه اول حضور لارس بندر که در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و در جناح راست ژرمن ها قرار گرفت و بیش از سایرین در شرایط بازی ها قرار گرفته است به نظر اصلی ترین گزینه لو نیز بندر باشد.

گزینه دوم؛ انتقال فیلیپ لام به سمت راست و استفاده از مارسل اشملزر به عنوان مدافع چپ تیم ملی گزینه ای که با توجه به ترکیب خوبی که لام و بادشتوبر در سمت چپ ایجاد کرده اند چندان از سوی مربی به مانند لو قابل قبول نیست.

گزینه سوم؛ استفاده از بندیکت هوودس مدافع باشگاه شالکه، هوودس همواره از سوی یواخیم لو به عنوان گزینه اصلی در خط راست دفاعی مطرح بود اما به نظر شکست سنگین مقابل سوئیس موجب شد تا بواتنگ جای او را در این پست بگیرد. شاید یواخیم لو برای این بازی یک بار دیگر به بندیکت اعتماد کند و فرصتی دیگر را در اختیار وی قرار دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 01:10

به نظر من اگر لام به دسمت راست بیاد و اشملزر چپ بازی کنه بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد