وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: موفقیت آلمان در گرو درخشش شواینی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دتمار هامان هافبک سابق ژرمن ها که تجربه قهرمانی در یورو 96 را نیز در کارنامه دارد در صحبت هایی با ستایش از شواین اشتایگر او را کلید قهرمانی آلمان در یورو 2012 معرفی کرد و نقش وی در تیم لو را بسیار پر رنگ دانست.

پس از انجام دو دیدار ابتدایی تیم ملی آلمان در جام ملت های اروپا و صدرنشینی قاطعانه در گروه مرگ، ژرمن ها یکشنبه شب باید به مصاف دانمارک در آخرین دیدار مرحله گروهی بروند. این در حالی است که آلمان با یک تساوی نیز می تواند به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شود و از قرعه مناسب تری برخوردار باشد.

در این میان اکثر ستاره ها و کارشناسان آلمان امیدوارند تیم جوان یواخیم لو بتواند پس از 16 سال برای ژرمن ها جام قهرمانی بیاورد. دتمار هامان در مورد بازی های آلمان در این جام معتقد است بازیکنانی مانند مسوت اوزیل، ماریو گوتزه و تونی کروس حلقه مفقوده تیم ملی آلمان در 15 سال گذشته بودند. اما با این وجود دتمار نقش شواین اشتایگر را به عنوان مغز متفکر تیم یواخیم لو در داخل زمین بسیار پررنگ تر می داند.

هامان می گوید: "من فکر می کنم اینکه شواین اشتایگر در فرم ایده آل و بالایی قرار بگیرد نقش مهم تری نیز در تیم پیدا می کند زیرا او می تواند سرعت بازی را در میانه میدان دیکته کند. اگر آلمان ها می خواهند قهرمان شوند باید شواینی را در مرز آمادگی نگاه دارند زیرا قهرمانی آلمان وابسته به پاهای هنرمند اوست."

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 00:59

بله کاملا درسته شوواینی واقعا مغز متفکر المانه اما ی ایرادی که داره مثل لام حفظ توپ خیلی خوبی نداره یعنی زیاد توپ لو میده.

نواب یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 09:05

گل گفتی عزیزم شوانی بی نظیره مثل تونی کروس امیدوارم تونی کروس هم توی تیم فیکس بشه زنده باد ژرمنی......و دیگر هیچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد