وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پدر آرین روبن : روبن در فصل آینده برای بایرن مونیخ بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن ، ستارۀ بایرن و یکی از اعضای تیم ملی هلند ، که تا اینجای یورو 2012 به همراه تیم ملی کشورش  ناامید کننده ظاهر شده است به گفتۀ پدرش در فصل آینده هم در بایرن توپ خواهد زد.

بر اساس گفته های پدر آرین روبن ، این بازیکن کناری و هجومی تیم بایرن در تابستان باشگاه باواریایی را ترک نخواهد کرد.

این بازیکن 28 ساله که همراه تیم ملی هلند در جام ملت های اروپا 2012 حضور دارد با دو شکست پیاپی مقابل دانمارک و آلمان در آستانۀ حذف زودهنگام از این رقابت ها قرار دارد.

پس از حواشی ایجاد شده در مورد درگیری آرین روبن با فرانک ریبری و از دست دادن پنالتی او در فینال لیگ قهرمانان ، گفته می شد که احتمال دارد روبن در تابستان باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند.

روبن که به تازگی قراردادی تا سال 2015 با باشگاه بایرن مونیخ به امضاء رسانده است به گفتۀ پدرش قصد جدایی از بایرن را ندارد.

هانس روبن در اینباره به Sport Bild گفت : "آرین با باشگاه بایرن قرارداد دارد. آرین قصد جدایی از بایرن را ندارد. او بدون توجه به آنچه که اتفاق می افتد ، می خواهد در فصل آینده برای بایرن مونیخ بازی کند."

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:15

روبن فقط در یک صورت میتونه فصل آینده مفید باشه برا مون.باید سبک بازیشو تغییر بده یعنی روش حرکت و دریبل زدناش.
آقای صدر کارشناس فوتبال بعد از بازی هلند و المان گفت حرکات روبن از قبل پیش بینی شدست یعنی همه میدونن می خواد چیکار کنه.بخاطر همین میگم باید سبک بازیشو تغییر بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد