وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیلد: لو پس از جام جهانی برزیل از هدایت آلمان کناره‌گیری می کند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ منابع رسانه‌ای بر اساس آخرین اظهارات سرمربی تیم ملی آلمان احتمال می‌دهند وی پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از مقامش کناره‌گیری کند.

در شرایطی که فاتح سه دوره جام ملت‌های 1972، 1980 و 1996 اروپا فردا شب (یکشنبه) دیدار حساسی با دانمارک در دور سوم یورو 2012 در پیش رو دارد، یواخیم لو از ترک احتمالی «مانشافت» پس اتمام موعد قراردادش حرف می‌زند.

وی در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد به این نکته اشاره کرد و گفت: زمانی خواهد رسید که من و فدراسیون فوتبال آلمان این احساس را داریم که لازم است تغییری در تیم ملی ایجاد شود. حتی به جایی خواهیم رسید که هر دو طرف احساس می‌کنیم روش‌های جدید تازه‌ای به تیم ملی تزریق شود و انگیزه‌های تازه‌ای حاکم شود. در صورتی که به چنین مقطعی برسم، آنگاه خواهم گفت همکاری با تیم ملی دیگر کافی بوده و بهتر است جایم را به همکاری تازه‌ دهم و خود دنبال چالش جدیدی باشم.

وی در مورد این زمان «لحظه وداع»‌ با تیم آلمان اظهار داشت: نمی‌دانم چه زمانی خواهد بود. اما تصور می‌کنم در شرایطی هستم که در بهترین زمان ممکن تصمیم به خداحافظی بگیرم. به هرحال پس از جام ملت‌ها هدفم جام جهانی برزیل خواهد بود.

روزنامه بیلد از این اظهارات مربی صاحب سبک ژرمن‌ها نتیجه‌گیری کرده که وی در صورت کسب قهرمانی جام ملت‌های اروپا و پس از آن قهرمانی در جام جهانی برزیل با اتمام مدت قراردادش در اوج افتخار از پست خود کناره‌گیری می‌کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:04

یوگی بهترین مربی که المان میتونه داشته باشه نباید بذارن بره.البته باید ببینیم تو جام جهانی چیار میکنه من که میگم تو جام جهانیم میتنه خوب کار کنه.

شاهین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 12:23

آقا محسن و نعیم جان.من گفتم برام مهم نبود که کی گل بزنه تنها چیزی که مهم بود المان ببره حالا هرکی می خواد گل بزنه.شمها بد برداشت کردین.

محسن اشتایگر شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:51

نه شاهین جان من برداش بدی نکردم برا منم مثل تو فرقی نمیکنه کی گل بزنه فقط آلمان ببره اما شما فرمودی گل دوم گومز شانسی و از رو اشتباه دروازبان بود که من با گل تورس مقایسه کرد ما دوست داریم شاهین جان راستی آقا شاهین اگه مرحله سوم بازی ها همزمان باشه شبکه ۳ کدوم بازیو میده ؟

شاهین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 17:39

بستگی داره.یعنی اگر بازی از نگاه کارشناسان بیشتر حساس باشه اونو پخش میکنند.

فاضل شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 18:47

یوگی بهترینه!!!! ولی هر مربی بلاخره خسته میشه و این طبیعیه!!! محسن جون خوب ماهواره بگیر راحت بشین نگاه کن! نه اینکه خانواده ی شما هم مثل من یخورده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد