وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: هدف ما شکست دادن اسپانیاست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز، مهاجم تیم ملی آلمان، معتقد است اگر می خواهند در رقابت های یورو 2012 به قهرمانی برسند، باید اسپانیا را شکست دهند. 

شاگردان لو در دو دیدار ابتدایی شان در این رقابت ها پرتغال و هلند را شکست دادند و با 6 امتیاز، در آستانه صعود به مرحله بعد قرار دارند اما گومز معتقد است اسپانیا رقیب اصلی آنها برای رسیدن به قهرمانی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "ما در دو دیدار به پیروزی رسیدیم اما هنوز به افتخاری دست پیدا نکردیم. ما سایر دیدارها را به دقت زیر نظر داریم؛ برای مثال دیدار شب گذشته اسپانیا مقابل ایرلند. هدف ما باید شکست دادن آنها باشد."

فرناندو تورس در دیدار شب گذشته اسپانیا دو گل به ثمر رساند و گومز از اینکه این ستاره اسپانیایی بار دیگر به روزهای خوبش برگشته، خوشحال است: "تورس هم مشکلی مشابه من داشت. به همین دلیل خیلی خوشحالم که بعد از یک فصل خیلی سخت در چلسی، دو گل به ثمر رساند."

گومز هر سه گل آلمان در رقابت های یورو تا اینجا را به ثمر رساند. اما او به فکر آقای گلی نیست: "آقای گلی برای من مهم نیست. مهم قهرمانی تیم است."

نظرات 4 + ارسال نظر

محمد اشتایگر جان من راستشو بخوای گومز و شواینی و نویر رو اندازه ی هم دوست دارم. ولی حالا شانسی گومز رو انتخاب کردم برای اسم اینجا. الان از هوملس هم داره خوشم میاد. به نظرم همین هوملس حمله ی اسپانیا رو بدبخت میکنه. من 18 سالمه از 8 سالگی طرفدار بایرن و المان شدم یعنی همون 2001 که بایرن قهرمان شد. اول اولش فقط 2 نفر موجب شد که من المانی و بایرنی شم اونم الیور کان با بالاک بود.

اسپم شکن شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 01:49

ماریو میدونه چجوری شکست بدیم اسپم رو اینجوری
http://s3.picofile.com/file/7395756234/spain_to_spam.gif

محسن اشتایگر شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:35

ماشسا ء الله اعتماد به نفس

محسن اشتایگر شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:43

ماریو گومز جان نظرتو خوندم برای منم همه ی بازکنای آلمان به یه اندازه مهمن .گومز بازیکن خوبیه چارچوبو خوب میشناسه تک ضربهاش خوبه اما مهار حفظ توپش کمه کمی باید رو تکنیک و پاسکاریش کار کنه . فاضل جان کم پیدایی خبری از ما نمیگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد