وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: آبراموویچ پیشنهادی به من نداد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، این هفته در اردوی تیم ملی آلمان حضور پیدا کرد و گفتگوی کوتاهی با باستین شواین اشتایگر داشت. 

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، با تایید این ملاقات، تاکید کرد آبراموویچ پیشنهادی به شواین اشتایگر برای پیوستن به چلسی ارائه نداده است.

او در گفتگو با هامبورگر آبندبلات گفت: "آبراموویچ با ما دیدار کرد و با باستین صحبت کرد. آنها با هم گفتند و خندیدند و باستین به او به خاطر قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ تبریک گفت. فکر نمی کنم چیزی پشت این ملاقات وجود داشته باشد."

شواینی نیز در مورد این ملاقات گفت: "من هم از دیدن او تعجب کردم و می خواستم بدانم او در اردوی ما چکار دارد. من به او تبریک گفتم و صحبت کوتاهی با هم داشتیم. او هیچ پیشنهادی به من نداد."

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 00:24

آبراموویچ با اون تیم گهش گه خوردن حتی فکر پیشنهاد دادن به تو رو کردن!!
آشغال های تازه به دورون رسیده
حالم ازتون بهم میخوره کسافتا!!!
یه موشت ................ش

محسن اشتایگر شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:36

آبراموویچ غلط کرده

b شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 18:30

قربون این درک بالا.حالا تبریک نمیگفتی نمیشد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد