وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهمت شول: به ماریو گومز افتخار می کنم!

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز مهاجم بلند بالای تیم ملی آلمان که در جشن پیروزی ژرمن ها مقابل رقیب دیرینه خود تیم ملی هلند نقش بسزایی داشت توانست منتقدان خود از جمله مهمت شول را به حضورش در ترکیب تیم ملی متقاعد کند.

به نقل از بیلد؛ مهمت شول پس از دیدار شب گذشته تیم ملی آلمان گفت: "به ماریو گومز افتخار می کنم! تعهد و موفقیت را در کنار هم گرد آورده است." 

این در حالی است که شول یکی از منتقدان اصلی گومز در دیدار اول برابر پرتغال بود که حواشی نیز پس از اظهار نظرات وی در این چند روز برای گومز ایجاد شد.

مهمت شول در دیدار اول آلمان مقابل پرتغال که به عنوان کارشناس در یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان حاضر بود در مورد سبک بازی ماریو گومز گفته بود: "ماریو گومز بسیار کم تحرک و ایستا بازی می کند و این برای تیم ملی چندان مناسب نیست" او حتی به صورت طنز در مورد کم تحرکی گومز گفته بود: "ماریو باید مواظب باشد که زخم بستر نگیرد."

گومز با دو گلی که در دیدار برابر هلند به ثمر رساند توانست در این رقابت ها 3 گله شده و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد و نقش بسزایی را در پیروزی 2 بر 1 آلمان ها مقابل هلند ایفا کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 15:35

احسن به مهمت شول که به خاطر کشورش و موفقیت آلمان دریورو غرورشو گذاشت کنار به خاطر همین فرهنگ بالاتونه که عاشق کشورتون هستم

b جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:34

خوب اذیتش نکنید بچه را...ازش تشکر کنید.امیدوارم دوباره روی اون دنده بیشعوریش نیفته!مثل شب بازی با چلسی که ما رو به خدا رسوند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد