وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: آلمان برای قهرمانی آماده است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کلینزمن مربی اسبق تیم ملی آلمان، تیم یواخیم لو را در حال حاضر آماده کسب عنوان قهرمانی اروپا می داند.

یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی آمریکا که در جام جهانی 2006 سکان هدایت تیم ملی آلمان را عهده دار بود و یواخیم لو را به عنوان دستیار به تیم ملی آلمان آورد معتقد است تیم کنونی آلمان دارای پتانسیل و سبک بازی بالایی است و می تواند عناوین کسب شده توسط اسپانیا را تصاحب کند.

به نقل از بیلد؛ کلینزمن با بیان اینکه ژرمن ها اکنون از همه جهت مهیای قهرمانی در اروپا هستند می گوید: "شرایط لازم برای تصاحب جایگاه اسپانیا فراهم شده است. تنها نکته مهم حفظ و توسعه انگیزه بازیکنان برای کسب موفقیت است و باید با تلاش این مسیر را طی کرد."

یوگی لوو خود تشنه قهرمانی است و به هر قیمتی خواهان این موفقیت است. کلینزی ادامه می دهد: "در دو سه سال اخیر استعداد های بسیاری در فوتبال آلمان شکوفا شده است که نشان دهنده ظهور یک نسل با کیفیت بالا است. این را یوگی نیز به خوبی می داند. او قطعا باید در این مسیر گام بردارد وی علاقه بسیاری به حضور بازیکنان جوان دارد و این کار باعث می شود در تیم ملی شاهد شور و اشتیاق بیشتری باشیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
b جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:31

اخی یادش بخیر کلینزی عزیز من<بزرگترین عشق زندگی من. بادیدن او بود که من عاشق شدم.18سال پیش......خواهش میکنم چند عکس از جوانیش بگذارید که اونقدر جذاب بود......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد