وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش روز: ماریو گومز؛ از انتقادات شول تا جا ماندن از هواپیما

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گومز با 91 گل موثرترین مهاجم فوتبال آلمان طی 2 فصل اخیر بوده است. کمردرد کلوزه کمک زیادی به حضور او در ترکیب ثابت تیم ملی کرد

ماریو گومز بعد از بازی آلمان برابر پرتغال که با برتری ژرمن ها و با تک گل او به پایان رسید، آخرین بازیکنی بود که ساعت 28/3دقیقه صبح به وقت لهستان وارد هتل محل اقامت آلمان در شهر گدانسک شد. 

 

تست دوپینگ طولانی

او زمانی به اتاقش رسید که دیگر اعضای تیم از ساعتها پیش در خواب سنگین فرو رفته بودند. ماجرا از این قرار بود که گومز هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی آلمان از لویف به گدانسک را از دست داده و مجبور شد با پروازی دیگری به لهستان محل اقامت اردوی آلمان برگردد. البته این جا ماندن او از پرواز نه به خاطر حواس پرتی او یا تیم بلکه به دلیل طولانی شدن مراحل تست دوپینگ از مهاجم بایرن مونیخ اتفاق افتاده بود. مسوولان تیم ملی آلمان ضمن تشکر از گومز بابت گلی که زده بود، به او گفتند که با پرواز بعدی به لهستان برود و خودشان زودتر به اردو بازگشتند.
گومز با یک لبخند ساده به این حرکت آنها واکنش نشان داد و البته به این فکر کرد که به پیش قدم نبودن در تیم ملی تقریبا عادت کرده است. سپس او در ردیف اول هواپیمای حامل خبرنگاران نشست. تقریبا 23 میلیون آلمانی بازی این تیم برابر پرتغال را از طریق تلویزیون نگاه کرده بوده و انتقادهای مهمت شول ستاره سابق بایرن و کارشناس بازی را در مورد اینکه گومز عملکرد خوبی درتیم ندارد، شنیده بودند.

 

گومز؛ آقای خوش شانس
مهمت شول مرتب می گفت که چنین تیمی دوام زیادی نخواهد داشت. شول بعد از گل گومز نظرش را تغییر داده و ضربه او را شانسی دانست. البته واقعا هم گل گومز حاصل بخت و اقبال بالای او بود برای اینکه لو هم بعد از بازی گفت از داور چهارم که تابلوی تعویض را آماده نمی کرد تا کلوزه به جای گومز وارد زمین شود، عصبانی شده بود و گومز درهمان لحظه گل زد. ماریو گومز در واقع در کل دوران فوتبالش، از فرصت ها فقط استفاده کرده است. لغو حضور در اکتبرفست او را به یک بازیکن مهم دربایرن مونیخ تبدیل کرد. گومز با 30 میلیون یورو از اشتوتگارت به بایرن مونیخ منتقل شده و درتیم فن خان نیمکت نشین بود. سپس بعد از شکست مقابل دورتموند در پاییز سال بعد، فن خال به حدی عصبانی شد که حضور بازیکنان بایرن در جشن اکتبر فست را که از نظر تبلیغاتی و مارکتینگ بزرگ ترین رویداد سالانه در شهر مونیخ است، ممنوع کرد و ترکیب خط حمله اش را هم تغییر داده و به گومز اعتماد کرد.
گومز فصل را با 46 گل به پایان رساند. او این فصل تا امروز 45 گل زده و حداقل در دو بازی دیگر هم فرصت بهبود این رکورد را دارد. اگرچه خود گومز گفته گلزنی برابر هلند که می خواهد برای جبران بازی اول خود دست به هرکاری بزند، کارسختی است. سبک بازی آلمان خیلی به گومز کمک نمی کند و علاقه زیادی که لو به بازی کلوزه دارد هم شرایط را برای او سخت تر می کند.
ولی گومز با 91 گل موثرترین مهاجم فوتبال آلمان طی 2 فصل قبل بوده است. کمردرد کلوزه کمک زیادی به حضور او در ترکیب ثابت تیم کرد و ستاره ژرمن ها که اصلیت اسپانیایی دارد و الگویش رائول بوده از این فرصت بیشترین استفاده را برد. او به اشپورت بیلد گفته که وقتی هیچ چیز از فوتبال نمی دانسته، فکر می کرده که هیچکس نمی تواند به زیبایی رائول گل بزند. اما او حتی توانست جلوی رائول بازی کند و به هنرمند بودن او مقابل دروازه اعتراف کرد. اگرچه رائول هم در آلمان با انتقادهای زیادی روبرو شد ولی هیچ کس او را در یک فرودگاه غریبه تنها رها نکرد

نظرات 7 + ارسال نظر
ماریو گومز چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 00:39 http://bayern.blogsky.com/Comments.bs?PostID=4286

مهسا خانوم اگه دیگه باهام قهر نیستین به این سوالم جواب میدین.. { شما تو فیسبوک عضو هستین ؟ }

نعیم چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 01:18

عجب بدبختی شده
مگه یه تست دوپسنگ چقدر وقت میگیره
با این کاری که با گومز میکنیم داریم مهره سوزی میکنیم
حالا دیگه بدبخت اصلا روحیه نداره برا بازی با هلند
دلم سوخت اخه یعنی چی اینکارا

Ali چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 02:58

کار درستی نکردن.....

محمد_13 چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 08:41

قارچ خور رو قال گذاشتن... همه میدونن که 1000 تا گل هم بزنه بازم دوزار ارزش نداره.

یوگی یدونه باشه...

کیمی چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 10:02

اخی بی چاره گومز
اصلا کار درستی نبوده
دلم سوخت
با این کارا خیلی دارن ناراحتش میکنن

b چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 10:36

بابا گناه داشت بچه!خوب یا بد اون عضوی از تیم ماست.نباید روحیه ش رو خراب کنیم که!از یوگی این کارها بعیده.

mojitable چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 12:55

خوب یا بد یکی از اعضای تیمه واین رفتارها باهاش درست نیست
امیدوارم یوگی به خاطر علایق شخصی منافع تیم رو به خطر نندازه
مهم نتیجه گیریه نه اینکه کی بازی کنه
بهرحال کلوزه درصورت ///آمادگی/// بهتر از گومز هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد