وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد شدید بالاک از دفاع چندلایه‌ی انگلیس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بالاک ، کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان معتقد است هاجسون با قرار دادن سه اتوبوس در مقابل دروازه انگلیس برای گل نخوردن می جنگید.

تمامی بازیکنان انگلیس عملکرد انعطاف‌پذیری داشتند ، آن‌ها بازیکنان فرانسه را در احاطه‌ی خود قرار داده بودند و آن‌ها را محدود ساخته بودند تا به موقعیت‌های انگشت‌شماری دست یابند. ضربه‌ی سر لسکات که از جمله‌ی این موقعیت‌ها بود ، سبب برتری سه‌شیرها شد ، اما نصری ، هم‌تیمی این بازیکن در تیم منچسترسیتی اجازه نداد این برتری باقی بماند و با یک شوت تماشایی که حاصل از یک پاس‌کاری زیبا بود ، توانست هارت را مغلوب سازد و نتیجه را به تساوی بکشد.

با این حال در بیش‌تر زمان بازی شاهد آن بودیم که شاگردان لوران بلان با خیمه زدن در زمین انگلیس ، به دنبال یافتن راهی برای دست‌یابی به گل بودند ، اما تلاش آن‌ها برای دست‌یابی به موقعیت‌های روشن در بیشتر موارد به دیوار چندلایه و 10 نفره‌ی انگلیس برخورد می‌کرد و از بین می‌رفت.

بالاک 35 ساله از شیوه‌ی تدافعی انگلیس به شدت انتقاد کرد و معتقد بود که با وجود آن‌که در صحنه‌ی گل شاگردان هاجسون همچون اتوبوس در مقابل خروس‌ها ردیف شده بودند ، بازهم دروازه‌ی این تیم روی پاس‌های هوشمندانه‌ی فرانسوی‌ها بازشد. هرچند بالاک معتقد است که احتیاط فرانسه و امیدواری این تیم به بازی‌های آینده سبب شد تا آن‌چنان که باید تشنه‌ی به ثمر رساندن گل برتری نباشد و انگلیس بتواند یک امتیاز از بازی ابتدائی خود در این تورنمنت کسب کند.

هافبک تیم بایرلورکوزن در این رابطه این چنین گفت : " من با دیدن این مسابقه به شدت از بازی انگلیس ناامید شدم ، انگلیس در این دیدار به دنبال امتیاز بود و در نهایت نیز یک امتیاز کسب کرد ، اما آیا با این شیوه در آینده نیز می‌توان فوتبال را دنبال کرد ؟ من مطمئن نیستم. اگر شما در مقابل دروازه سه اتوبوس پارک نمایید تا گل نخورید ، از جذابیت فوتبال کاسته‌اید ، یا به نوعی فوتبال را از بین برده‌اید. "

او در پایان نیز گفت : " اگر شما در اکثر موارد با ده نفر دفاع کنید ، طبیعی است که تیم حریف نتواند موقعیت‌های بسیاری برای رسیدن به گل داشته باشد. واقعا که این نحوه بازی مرا تحت تاثیر قرار نخواهد داد."

انگلیس روز جمعه در دومین دیدار خود از مرحله‌ی گروهی یورو می‌بایست به مصاف سوئدی برود که در دیدار با اوکراین با نتیجه‌ی 2-1 مغلوب شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی بالاک چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 00:00

درود بر بالاک کبیر،اسطوره ی بزرگ من و آلمان
واقعا گل گقتی،انگلیس هم مثل چلسی داره فوتبال رو به گند میکشه

محسن اشتایگر چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 00:11

آخرشم این انگلها هیچى نمیشن

مهدی چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 00:26

تف به این طرز بازی انگلیسی ها!!

b چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 10:45

بله درسته.و این شیوه بازی هست که ما بارها مغلوبش شدیم.ما فوتبال بازی میکنیم اما اونا فقط دفاع!این خیلی افتضاحه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد