وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: همه ما از شایستگی های هلند مطلعیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ مانوئل نویر دروازه بان مطرح تیم ملی آلمان در آستانه دیدار تیمش مقابل هلند عنوان کرد که تیمش به خوبی از نقاط قوت تیم ملی هلند باخبر است

شاگردان یواخیم لو پس از پیروزی 1-0 مقابل پرتغال در دومین دیدار خود از سری رقابتهای یورو 2012 باید به مصاف تیم زخم خورده هلند بروند .

مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان اظهار دارد که در جایی رشد کرده است که نزدیک کشور هلند بوده است و اکنون احساس خاصی نسبت به این بازی دارد. و اعلام کرد که جو استادیوم در بین تماشاگران بسیار هیجان انگیز است. 

نویر در گفتگویی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت:"من در وستفالن جایی که نزدیک به مرز کشور آلمان با کشور هلند است رشد کردم. من همچنین گاهی اوقات تعطیلاتم را در هلند سپری میکردم و در تیم شالکه 04 نیز با بازیکنان هلندی زیادی هم بازی بودم و در بایرن نیز هم بازی آرین روبن هستم که این امتیاز ویژه ای برای من است."

"وقتی نوجوان بودم برای تماشای بازی آلمان و هلند به استادیوم رفتم ، جو استادیوم بسیار فوق العاده بود ، برای هواداران این بازی بسیار خاص و حائز اهمیت است."

االبته ما از نقاط قوت آنها مطلعیم و من بسیار خوشحالم که میتوانیم مقابل آنها در این تورنومنت بازی کنیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 18:27

ایول پسر
بابا عجب روحیه ای داره این مانوئل!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد