وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: زمان من هم فرا خواهد رسید

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شنبه شب در اولین دیدار تیم ملی آلمان در رقابتهای یورو 2012 کلوزه، مهاجم سرشناس این تیم نیمکت نشین بود و تنها چند دقیقه پایانی را به میدان رفت.

به نقل از Kicker.de ، کلوزه گفت: "من یک صحبت طولانی پیش از بازی با مربی داشتم و سرانجام هردوی ما با هم این تصمیم را گرفتیم که من در ابتدا بازی نکنم. تنها کاری که در حال حاضر میتوانم انجام دهم این است که صبور باشم و به انتظار موقعیت های خود بنشینم. میدانم که ایام من هم از راه خواهد رسید. من هیچ احساس حسادتی نسبت به ماریو گومز ندارم. او واقعا در فرم عالی قرار دارد و در دیدار برابر پرتغال شاهد درخشش وی بودیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 01:56

چشو امید ما تویى پسر

MER3AD سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 11:26

خیلی بهتر از گومزی
حالاحالاها گومز باید پیش تو شاگردی کنه

keivan سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 11:47

هرکی بازی آلمانو دقیق داره چند سال دنبال می کنه خودش می دونه تو چه بازیکنی هستی[:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد