وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: نباید به خاطر از دست دادن یک پنالتی روبن را مجازات کنیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت ما نباید به خاطر از دست دادن یک پنالتی روبن را مجازات کنیم و مورد انتقاد قرار دهیم. 

شنبه شب بایرن مونیخ قهرمانی را در لیگ قهرمانان در ورزشگاه خود از دست داد و در حالی که نتیجه مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد، چلسی توانست این جام را به خانه ببرد.

هاینکس گفت: سران چلسی باید قرارداد سه ساله‌ای با دی متئو ببندند. وی لیاقت مربیگری این تیم را دارد. لندیها آن طور که ما انتظار داشتیم، بازی کردند. ما خود را در این شکست مقصر می‌دانیم، چرا که باید گل دقیقه 83 را از دست نمی‌دادیم.

وی همچنین در خصوص آرین روبن که یک پنالتی را از دست داد، گفت: ما نباید به خاطر از دست دادن یک پنالتی او را مجازات کنیم و مورد انتقاد قرار دهیم. وی در آن لحظات حساس اعتماد به نفسش را از دست داده بود و من او را درک می‌کنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
MER3AD دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 12:15

اصلا دوس دارین بهش تشویقی هم بدین؟؟؟؟
من که کاملا با تشویقی دادن موافقم

ehsan دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:01

همین روبن اگه شوت نیمه اولش به جای تیرک میرفت تو گل یا پنالتیش گل میشد الان داشتید ازش تعریف میکردین.
بسه دیگه،اینم آدمه اشتباه میکنه.

روح الله دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:36

مقصر اصلی کسنی هستند که به گومز میدون میدن و اون هم سی جزء هاینکس نیست ، اولیچ 100 شرف داره تا گومز خب حالا بخوریدش ، من همون نیمه اول که تموم شد گفتم بایرن میبازه ، چون که هر کسی گل نزنه میخوره ، دقیقا بازی سال 99 یادم اومد همون ظربات نهمت شل که ه تیک خورد و افنبرگ دقیقا همون اتفاق باز افتاد ، خدا کنه این مردکه های خسیس برن یک مهاجم تراز اول بگیرند چرا نباید فن پرسی یا رونی یا مسی یا رونالدو و ابراهیمویچ و خیلیهای دیگه توی بایرن بازی کنند

فرید دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:41

اگه دست من بود همین امروز روبن و گومز رو از تیم اخراج میکردم.

heinz دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 14:45

عجب رویی داره مردک. باید خودشم با روبن با لگد بندازن بیرون.
دقیقا بایرن می تونست سه جام رو بگیره که دوتاش به خاطر روبن از دست رفت. فکر نکنم دیگه یه همچین موقعیتی در تاریخ تکرار بشه. سال دیگه هم باز همین آشه و همین کاسه.

iman دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 17:43

Ghalat kardan robben ro mojazat konan hamina bodan ke riberi ro 2010.2011 be bar tohin va enteghad bastan onayi ke migan robben gheyrat nadare kheyli moshkel daran bejoz lam va noyer kodom almani ali bodan begin shovayni bad bod penalti ham kharab kard gomez eftezah bod defa khak bar sareshon na shoma liyaghate robbeno nadarin be khoda dige shoresho Dar avordin berin bebinin bad az masdomiyate emsal chanta gol zad az ribery ham oftad jelo ensaf dashte bashin robben hanoz ham behtarin bazikone bayerne

مصطفی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 18:01

ایمان جون معذرت میخوام ولی خیلی جو گرفتت. تو بازی فینال به غیر از گومز اکه فتضاح بود و واقعا هم بود کدوم آلمانی بد بود؟ لام ، کروس ، بواتنگ ، نویر ، مولر ، وحتی شواینی با پنالتی خراب کردنش بازم خوب بود. بابا روبن تو بازی فینال فقط پنالتی خراب نکرد ، بلکه دو سه بار بعدشم با خود خواهی فرصت تیم رو گرفت. اگه بخوای اینجوری که شما حساب میکنی بگیم باید بگیم گومز هم بد نبود چون به غیر از دو سه تا موقعیتی که خراب کرد بقیشو پاس داد تو کار تیمی هم شرکت کرد. اما نمیشه اینجوری و بهتره قبول دار شیم که این دو تا خیلی بد بودن. روبن نه تنها امسال سالهای پیش بلکه امسال هم گلزنی کرد و مفید هم بود اما بازیکن باید تو بازیهای بزرگ هم بزرگ باشه ، نه اینکه به دروازه بان وردربرمن و هرتا پنالتی گل کنه اما بعدش به وایدنفلر و چک که میرسه خرابشون کنه. در ضمن پنالتی بازی با رئال رو هم پیشنهاد میکنم یه بار دیگه ببینید چیزی نمونده بود کاسیاس بگیره.

شما قبول دار نمیشید اما مشکل بایرن همین بازیکنان مغرور و خودخواهی مثل روبن و گومز و ریبریه که جانشین ندارن، اگه میشد اینا رو بدیم برن و با پولشون 6 تا بازیکن هم سطح میخریدیم . همه مشکلات حل میشد. بایرن خیلی به اینا وابسته است و همین که پلان B نداریمم مشکلش از همینجا نشات میگیره.

مصطفی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 18:03

البته اینو اضافه کنم مه ریبری خیلی از اینا بهتره و خیلی جزء این دسته حساب نمیشه.

مهسا دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 20:08

اگر با دیگرانش بود میلی.......چرا جام مرا بشکست لیلی....
ولی فکر نکنم بذارن این هاینکس بره....میگن باید بهش فرصت داد.....نمیدونم والا اصلا به ما چه....مقصر بچه های بالا هستن نه این بازیکنای بدبخت.....

احسان سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 07:36

مصطفی درست میگه

mokri سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 00:00

سال دیگه همین موقع روین گل قهرمانی رو تو فینال به دورتموند میزنه ناراحت نباشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد