وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باستین با تو می گرییم و همدردی می کنیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یکی از رسانه‌های نوشتاری آلمان با هافبک بایرن مونیخ ابراز همدردی کرد و نوشت: باستین همراه با تو می‌گرییم.

روزنامه بیلد در شماره روز یکشنبه خود بخش‌هایی از صفحات ورزشی خود را به بازی شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و چلسی در ورزشگاه آلیانس آر‌نا اختصاص داد. دیداری که تیم آلمانی با وجود برتری در 120 دقیقه نبرد به تساوی یک بر یک رسید اما در ضربات پنالتی 4 بر 3 شکست خورد و از کسب جام محروم شد.

البته هنگام نواختن ضربات پنالتی، باستین شواین اشتایگر به عنوان زننده آخرین ضربه مونیخی‌ها،‌ برخلاف گذشته حرکت مطلوبی نداشت.

پس از این اتفاق، شواین اشتایگر نقش بر زمین شد و برای دقایقی گریست. در این حال یکی، دو بازیکن تیم استامفوردبریجی همچون دروگبا و لوئیز به او دلداری دادند.

بیلد در گزارشی به همین منظور نوشت: باستین، همراه با تو می‌گرییم و همدردی می‌کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی بالاک دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 10:32

به خدا وقتی بازی تموم شد مثل دیوونه ها بودم
اصلا خوابم نمیبرد فقط چشمم به سقف بود
اما من یه آلمانیم و المانی هرگز نا امید نمیشه
من هرگز از بازیکنا و تیمم دلخور نمیشم چون میدونم که تمام تلاششون رو کردن تا قهرمان بشند هر چند الان هم قهرمانان واقعی خودشون هستن
من بایرنی به دنیا اومدم،بایرنی زندگی میکنم،بایرنی میمیرم

علی بالاک دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 10:34

جملاتی زیبا از یک هوادار بایرنی :
بلند شوید قهرمانان باواریایی سرتان بالا بگیرید, شما فوق العاده بودید و شبی فوق العاده را در حال رقم زدن , بلند شوید که فوتبال آلمان به این بی مهری های فوتبال عادت دارد , بلند شو قهرمان من شواینی اشک های تو به هیچ جامی نمی ارزد که تو از هر جامی برای ما عزیزتری , اینجا پایان قصه نیست شروعی است بر رویایی که به زودی شکوفا خواهد شد , بعد از باخت مقابل منچستر هم کسانی بودند که نا امید نشدند و پس از آن انتقام های سختی گرفتند , اشک ها را پاک کنید و به آینده نگاه کنید که قصه فوتبال برای آلمان هیچ وقت تمام نمیشود , روبن را سرزنش نکنید که خود او از همه ناراحت تر است نگاهتان به آینده باشد و بدانید قلب ملیون ها هوادار به عشق شما میتپد ....
خشم خود را نگه دارید تا روز موعود ولی بدانید:
بازی زیبای شما در فینال را هرگز فراموش نخواهیم کرد, خورشید بایرن در فوتبال اروپا هیچ وقت غروب نمی کند .. بلند شوید و مردانه به راهتان ادامه دهید و پیام آخر برای تیمی که با چاشنی شانس قهرمان اروپا شد :

این پایان قصه نیست منتظر ما باشید...

MER3AD دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 12:16

قشنگ بود

b دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 13:56

علی بالاک خیلی گلی.مثل مایکی بالاک....به به بعد مدتها یه هوادارحسابی دیدم.منم برای بچه ها این شعر رو نوشتم> من این دیوونگی رو دوست دارم همین که عشق تو عین عذابه جنون بالانر ازاینکه کسی هست که هرشب با لباس تو بخوابه.........وبقیه ش که لابد شنیدی.مصداق کامل وصف حال ما و بایرنه.

مهسا دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 20:12

دوستان ما تازگیا طبع شعرشون گل کرده!!!خیلی قشنه شعراتون....
اما چرا گریه؟!من به این اعتقاد دارم چیزی رو که گذشته باید اول ازش درس گرفت بعد به دست باد بسپاریش تا با خودش به ناکجا اباد ببره....زنده باد بایرن و بایرنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد