وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بایرن در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر، رئیس افتخار باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که چلسی با شایستگی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید؛ هرچند که این قهرمانی اندکی با چاشنی شانس همراه بوده.

باواریایی ها در 90 دقیقه بازی فرصتهای فراوانی را خلق کردند و در وقت های اضافه هم این روند ادامه داشت ، اما تک گل بایرن در جریان بازی، همان گل توماس مولر بود که دقایقی بعد توسط گل دروگبا خنثی شد. ماریو گومز چندین بخت طلایی را برای تیمش از دست دا د و آرین روبن هم یک ضربه پنالتی را در وقت های اضافه به بیرون زد تا بازی به ضربات پنالتی کشید شود.

در پایان این مسابقه، فرانتس بکن باوئر به خبرنگاران گفت: «چرا باید انگلیسی ها را سرزنش کنیم؟ آن هم در زمانی که بایرن نمی تواند از سلطه اش بر بازی بهره ببرد... این بار شانس با چلسی یار بود و به همین خاطر است که آنها قهرمان شایسته لیگ قهرمانان اروپا هستند ولی بایرن در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود.»

این موفقیت، دومین جام برای چلسی و روبرتو دی متئو، مربی موقت این تیم است. تیم او در فینال اف ای کاپ هم موفق شده بود تا با نتیجه 1-2 لیورپول را شکست دهد و به قهرمانی برسد.

از سوی دیگر بایرن بعد از دوم شدن در رقابتهای بوندسلیگا در دو فینال شکست خورد. آنها هم در فینال جام حذفی آلمان مغلوب دورتموند شدند و هم باشکست در دیدار دیشب ازدستیابی به جام قهرمانی اروپایی ناکام ماندند.

نظرات 1 + ارسال نظر
MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:41

چه فایده؟؟؟؟؟؟
اگه برتر بودن بهتره که بارسلونا جان داد اما نتونست این دفاع رو بشکنه
البته بارسلونا صد برابر بیشتر از بایرن بدشاسی آورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد