وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: هواداران بایرن مرا ببخشند که ناراحت‌شان کردم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن بخاطر ارائه نمایش پر انتقاد و هدر دادن یک ضربه پنالتی از هواداران بایرن پوزش خواست.

به نقل از روزنامه داگبلات، آرین روبن شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی پرانتقادی مقابل چلسی ارائه کرد. این ستاره هلندی بارها در نزدیکی دروازه پیتر چک، سنگربان خارجی تیم استامفوردبریجی صاحب فرصت‌های طلایی شد که با خودخواهی آنان را هدر داد. از همه بدتر در دقیقه 95 یک ضربه پنالتی که می توانست باعث برتری و در نتیجه قهرمانی یارانش شود،‌ هدر داد و باعث لطمه به توان روانی تیمش شد.

پس از آنکه در وقت معمول و اضافه این جدال مهیج تیم سه فصل گذشته‌اش در ورزشگاه آلیانس آرنا به تساوی یک بر یک رسید و در ضربات پنالتی 4 بر 3 مغلوب شد، وی مقابل دوربین‌ عکاسان و فیلمبرداران تلویزیونی گریست و از هواداران پوزش خواست.

وی گفت: هواداران مرا ببخشند که ناراحت‌شان کردم. تمام تلاشم را کردم که بایرن نتیجه بگیرد اما واقعا نمی توانم بیان کنم چه اتفاقی افتاد. واقعا برایم سخت است که بتوانم کلماتی را بیابم تا شدت ناراحتی‌ام را از این بابت بیان کنم.

او ادامه داد: ‌این یکی از آن دیدارهای خاص فوتبال بود که در ذهن هیچکس نمی گنجد. در خلال بازی، دو، سه بار شانس در خانه‌مان را زد، اما فرصت‌ها را راحت از دست داده و در پایان دست خالی ماندیم.

وی در مورد ضربه پنالتی که زد، نیز گفت: خیلی تلاش کردم اما قبول دارم درست هدف نگرفتم. می خواستم محکم توپ را به وسط دروازه پیتر چک بزنم. اما توپ درست این مسیر را طی نکرد. هواداران مرا ببخشند. می‌پذیرم می شد آن ضربه را خیلی بهتر هم زد.

او ادامه داد:‌ ما می خواستیم برنده شویم و برگ تازه‌ای به تاریخ کهن بایرن پرافتخار اضافه کنیم. اما اتفاقی تلخ را در تاریخ باشگاه ثبت کردیم. این یک فرصت بسیار خوب برای هدفی که داشتیم، بود که من به سهم خود بسیار ناراحت هستم.

روبن که قرار است تیم ملی هلند را در یورو 2012 همراهی کند، افزود: می خواهم در یک هفته مرخصی قبل از حضور در تمرینات تیم ملی،‌ در جایی دور از دست همه‌، تک و تنها باشم تا بتوانم غم این شکست و خستگی فصل را التیام ببخشم.

در جدال شب گذشته دو تیم در پایان 90 دقیقه وقت معمول و 30 دقیقه اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند. اما در ضربات پنالتی چلسی 4 بر 3 پیروز شد.

نظرات 29 + ارسال نظر
MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:37

خفه

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:51

هر سال میگین سال بعد سال بعد سال بعد سال بعد ۱۱ساله ها!!!!!
بعدشم آقا ایمان شما میگی روبن سال بعد مترکونه باید مواظب باشه خودش نترکه
این یارو که همش مصدومه نیم فصل اول که مصدوم بود
چه به درد میخوره آخه
بازیکنی که ۲ یا ۳ سال خوب بازی نکنه باید انداختش بیرون
خصوصا که الان سنش داره میره بالا رسیده به۲۹ سال

سینا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 14:00

خفه شو کونی کچل

شاهین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 14:18

خدایا چرا چرا. به ی تیم این همه شانس میدی.این همه موقعیت گیر بیاری و 2 تاش تو گل نرن.

امین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 14:45

به جای این که میروسلاو کلوزه رو تو بایرن نگه میداشتن و این گومز............. رو مینداختن بیرون راحت فروختنش لوکاس پودولسکی رو راحت از دست دادن بایرن تو این سال ها کم اشتباه نکرده . من نمیدونم چرا گومز رو به جای توماس مولر بیرون نیاورد. ساله دیگه بایرن با هاینکس به هیچ جایی نمیرسه . وقتی با ستاره مثل مولر این جوری برخورد میکنه ..........

شاهین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 14:49

تعویض مولر کاملا اشتباه بود.

نواب یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 14:57

احمق بیشعور عوضی هلندی تیم رو به باد دادی گناه تو نابخشودنیه من دارم بخاطر این باخت احمقانه عذاب میکشم هیچ کس به اندازه من ناراحت نیست...خدا لعنتت کنه ای کاش بفروشنت هم تورو هم گومز بی بته و بی بخار رو......هاینکس هم رید با این تعویض کردنش باز هم نایب قهرمانی دیگه خسته شدم میترسم المان هم تو یورو نتیجه نگیره.....

امین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:09

آلمان مربی داره که یک تار موش به هاینکس میرزه بایرن به چلسی نباخت بایرن به خودش باخت ولی دوستان و تمامی طرفدارهای بایرن بیایم نیمه پر لیوان رو نگاه کنیم بایرن چه در بازی با رئال که الان تو اوج به سر میبره و در لیگ اسپانیا 100 امتیاز گرفت چه در بازی رفت و برگشت اسیر بایرن بود در فینال هم همینطور بود بازیکنان آلمانی بایرن در فینا عالی بودن همشون سال به سال پیشرفت داشتن و واقعا فوتبال آلمان بازیکنان ستاره زیادی داره سبک فوتبالشون در نسل جدید هجومی و زیبا شده با این سن و سالی که این بازیکنان دارن به هر حال مطمئن باشین سال های آینده جام اروپا که هیچ کارهای بزرگتری رو همین جام ملت ها و در جام جهانی میکنن فوتبال انگلستان با این سبک و وضعیتی که داره رو به سقوطه مالکان عرب تیم های باشگاهی رو گرفتن و هیچ بازیکن سازی نمیکنن و استعداد انگلیسی به وجود نمیارن قهرمانی چلسی هیچ کمکی به فوتبال انگلیس نمیکنه جوابش رو همین جام ملت ها خوایم دید که فوتبال آلمان چه طور بازی میکه و فوتبال انگلیس چطور . بایرن در 3 سال اخیر دوبار به فینال رفته و مطمئنم جام رو به هر حال میگیره ولی از این آمادگی بازیکنان بایرن البته به جز گومز که نظرم بهش عوض شده که البته با وجود مارکو روس و کلوزه آماده در خط حمله خیالم راحته در جام ملت ها اگه شانس هم باهشون باشه بازیهای زیبا و صد البته بانتایج خوب و گرفتن قهرمانی اروپا سربلند از این تورنمنت بیرون میان

شاهین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:10

دیشب از شددت ناراحتی نتونستم بخوابم.فقط به سقف نگاه میکردم و فکر میکردم.آخه چطور ممکنه ی تیم اینقدر شانس داشته باشه.این همه موقعیت گل و پنالتی..آخه چرا چرا..من فکر میکنمکه خدا نخواست ما ببریم.اگر اون نخواد هیچ چیز....
البته جاداره اینجا از دو نفر حسابی تشکر کنم.اولی گومز و دومی روبن.دستشون درد نکنه واقعا دستشون درد نکنه.گل کاشتن.

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:52

خفه شو روبن بی پدر . مرا ببخشید غلط کردی من اگه دستم یه جایی بند بود حکم اعدامتو صادر میکردم مرتیکه بی همه چیز بی شرف. اخه تو که لسمی و فلجب غلط میکنی میری پشت پنالتی بی شعور.

heinz یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 16:54

آقا تورو به جدتون نظرات من از وقتی بایرن مرحله گروهی بود رو نگاه کنید. گومز تو بازی هایی که بایرن هفتا هفتا میزنه پنج تا میزنه.
لو هم دعوتش کرده!!!!!!!
من از کار روبن ناراحت نیستم چون هیچ غیرتی نسبت به اون بی غیرت ندارم. اون مردک هلندی به این چیزا اهمیت نمیده. چه بسا پول گرفته باشه که این کارو کرده باشه. مثل گولیت که چون بهش پول کافی ندادن به هلند تو جام جهانی بازی نیومد.
ولی گومز باید بره. چه از تیم آلمان و چه از بایرن.
بهتره بره لیگها عربی. اونجا مثل مارادونا روپایی بزنه و براش بشکن بزنن.
گگگگگووووممممزززز باید بره........
باید بره هرچند دیگه برای درس گرفتن دیره ولی نمیخام برای تیم ملی هم یه همچین اتفاقی بیفته

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 17:12

تو تیم ملى مطمئن باشین که کلوزه فیکسه

مهدی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 17:47

دلیل اصلی این باخت هیچ کسی نیست جز یک مربی احمق کودن د..س به اسم هاینکس
اخه عمه.... آدم تو 5 دقیقه آخر حفظ توپ میکنه نه اینکه بهترین بازیکن بازی رو بکشه بیرون دفاع بیاره تو
بعدشم تو گاومیش هنوز نمیدونی که روبن نمی تونه تو بازی های مهم پنالتی بزنه؟؟بعد میدی این کچل بی خاصیت بزنه؟؟
خدا شاهده بابام هم دید قبل زدن ضربه التماس کردم روبن نباشه!!بیبش از 10 بار گفتم ولی.............

معین شکری یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:02 http://www.BAYERNMUNCHENFC.Blogfa.com

به نظر من هاینکس مقصر اصی این فاجعه است یه مربی ترسو برای بایرن مایه تاسفه

محسن اشتایگر یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:24

با تمام وجود غمگینممثل وقتی که زن نمیسازه مثل وقتی که دوست می میره مثل وقتی که تیم میبازه .حال و روزم مثل سگ هاره که فقط زخم هاشو میشماره زخم دستاشو گاز میگیره نیش ترمز رو آرزو داره . غرق میشم تو برکه ی الکل توی میکس سن ایچ و اتانول روی فرش سورنگ میغلتم با جوونای مرده زیر پل . .لیوان بعدی قرص های حل شده بود درسم باور بکن ازهیچ چیز دیگر نمیترسم پشت سیاهی های دنیایم سیاهی بود معشوقه ام بودی هستی خواهی بود تنهاییم محکوم به سکس گروهی بود وااااااااای ی ی ازشدت ناراحتی دارم هزیون میگم با این آهنگ ها به خودم تسکین میدم فاضل حالا دیگه اندازه ی یه سیگارت هم نیستم چه برسه به بمب روحیه دیشب تا صبح نخوابیدم حوصله ی اینترنت رو هم نداشتم . اه ااااهههههه ررروووووووببنننننننننن گووووومزززززز هاینکس . وای خدا آخه چرا . تاوان کدوم گناهمونو میدیم تاکی بدشانسی ...

محمد_13 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 18:41

تو هم اون ماریو گومز بی وجدان رو ببخش ، که مثل مرغ سرکنده فقط بال بال میزنه و هیچ گوهی نمی خوره و باعث میشه تا پنالتی خراب کردن تو به چشم بیاد.

خاک تو هاینکس گوش دراز بکنم ، که مثل ترسوهای بزدل فوراً بعد از گل مولر رو کشید بیرون!!!

هرکی ریزبینانه به اتفاقات بازی نگاه کنه ، متوجه میشه که مقصر اصلی شکست چه کسی بود. قارچ خور بی همه چیز.

مصطفی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 19:07

امیر حسین جان این نظر سنجی رو بردار آخه به چه درد میخوره که اینا رو بفهمیم . خدا میدونه دیشب وقعی بهم اس ام اس دادی و اون اس ام اس آخری که برات فرستادم بیشتر از یک میلیون بار خودمو لعنت کردم که چرا من باید حامل این پیام برای تو باشم . منو ببخش امیرحسین جون خیلی متاسفم. کاشکی یه چیزی منو از این وضعیت نجات بده به خدا دیگه دووم نمیارم. خدا لعنت کنه باعث و بانی باخت رو خدا ازتون نگذره آخه چرا باید اینقدر اشکای باستین و فیلیپ و کروس و نویر رو ببینیم. دیگه بسه .

درسته فایده نداره و دیگه جام از دستمون پرید ولی بزار هوادارا خودشون مقصر رو انتخاب کنن
طاقت دیدن پنالتی رو نداشتم
هیچ وقت طاقت دیدن پنالتی های بایرن و آلمان رو ندارم
ممنون که تو اوج استرس بهم اس ام اس میدادی
مصطفی جون بالاخره یه روز هم نوبت ما میشه
دنیا همیشه اینطور نمی مونه
سرت رو مثل یه مرد بالا بگیر
همونطور که نویر و مولر و بقیه بدون اینکه گریه کنن و ذره ای اشک تو چشماشون ببینی سرشون رو بالا گرفتن
با اینکه تو دلشون خون بود
ولی یه آلمانی همیشه سربلنده به خاطر اینکه مردونه بازی میکنه
برد و باخت میاد و میره
ولی عظمت ژرمنها همیشه پابرجاست

شاهین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 19:24

این گومز آشغال بی مصرف و باید از تیم بیرون کنند.خاک تو سرش...تو کل 90 دقیقه باید کارو تمام میکردیم ولی این کثافت بود که....

شاهین یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 19:38

البته یادم رفت اسم روبنم در کنار گومز بیارم.موردشور هر دوشونو ببرن.

MER3AD یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 19:57

تو این نظر سنجی بالا حیف که نمیشه اسم چند نفرو انداخت
هووینس
روبن
گومز
هاینکس
ولی راستی چرا هیچ کس دفاع نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
کسایی که میگفتن بهترین مهاجم دنیا تو بایرنه
بهترین مربی جهان تو بایرنه
این هوادارا کجان؟؟؟

erfan bayern یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 20:32

من هنوزم میگم بهترین مربی و بهترین بازیکن ها تو بایرنن.
اگر منظورتون همون پنالتی است که روبن از دست داد باید بگم در هر پنالتی ای که میشه شانس 50 50 است و اینبار شانس با چک یار بود. علاوه بر این چک تو دو روز تمریناش هو رو پنالتی کار کرده بود. شما بگو به غیر از پنالتی روبن چه اشتباه فاحشی انجام داد که شما این بیچاره رو به رگبار انتقاد بستین؟
همین هاینکس کم کاری کرد که بایرنو با این ذخیره ها به فینال خونگی رسوند؟ واقعا شما از اون دسته از هوادارا هستین که با یه برد طرفدارش میشینو با یه باخت میرین دنبال یه تیم دیگه؟
واقعا برای این دسته از هواداران متاسفم.

این رو هم بگم که بایرن برای منو امثال من عشق و زندگی همیشگی هستو خواهد بود.

b یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 20:54

من این دیوونگی رو دوست دارم همین که عشق تو عین عذابه جنون بالاتراز این که کسی هست که هرشب با لباس توبخوابه جنون بالاترازاین که کسی هست ازهرجایی تو میبازی ببازه تورو یک وقت دیده که یه جایی ازت یک عمر اسطوره بسازه...............حالا دیگه غر زدن بسه افتخار کنید به بایرنی بودن منکه همیشه عاشقشم حتی اگه روبن 100برابر بدتر بازی کنه! حالا هر کی هر چی دوست داره بگه..قربونتم بایرن من.....

ehsan یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:11

عرفان عالی نوشتی
دمت گرم
موافقم

farshad یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 21:25

دوستان گل من جان هرکی دوست دارید حرص نخورید زبونم لال بلا سر خودتون میارین فدای سرتون بابا دنیا به اخر نرسیده که انقدر ناراحتید اینده هست ما هم هستیم بایرن فقط بد شانسی اورد گومز مهاجم خوبی نیست قبول ولی چیکارش کنیم مال بد بیخ ریش صاحبش ولی این بایرن روز به روز ژیشرفت میکنه اگه دفاع تقویت کنم سال بعدم ما مدعی هستیم پس امیدتونو از دست ندید پنالتی هم جز بازی گاهی میگیر و گاهیم نه که شانس باهامون یارنبود تو بازی رئال کریس پنالتی دوم و خراب کرد باید بگیم بازیکن بدیه

amir hossein یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 22:22

dishab ta sob 1 pakat sigar keshidam emroozam halam aslan khoob niss ,, daram divoone misham 11sale montazere ghahremani boodam too footbal vasse man balatar az ghahremanie bayern too champions nisst vay fek mikardam ghahreman mishim, lanat be hoiness va tamame riasate bashgah man faghat oonaro moghaser midoonam in tim ba 13 bazikon baste shod ,, badtarin roozaye footbalime ,, rooohiam kheili kharabe doos daram bemiram,,

امیدروبری یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 23:14

روبن هنوزم قابل احترامه...
چرا همه چیز باید سر روبن خراب بشه؟
اگه پنالتی را گل میکرد روبن باغیرت بود حالا که خراب کرده شده مرتیکه بی غیرت؟
خیلی بی انصاف هستید!
چون توبازی توپش خورده تو دیرک بی غیرته؟
آره دوستان این طبیعت ماست که‏ توشادی ها بگیم همه چیز گل و بلبله ولی تو غم و غصه ها فقط روبن.....
امیدوارم در آینده در رابطه باروبن پشیمون نشید‏!‏
تیم خوب بوده حالا یکم بدشانسی آورده اصلا بازی نباید میرفت وقت اضافه که اون جریان ها پیش بیاد....
خیلی بی انصافید....‏!‏‏!‏
دوست دارم روبن

dexter یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 23:36

تا وقتی زنده ام این شب و بازی بد روبن و گومز رو فراموش نمیکنم . نابودمون کردن. دیگه نمیگم بایرن بازیکنی به اسم روبن و گومز داره

iman دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 01:28

Hamin robben 2010 ye tane maro final bord gol be manchester fioyrentina va gheyre yadeton rafte moteasefane kheyli kam daran ke robbeno morede enteghad gharar midam asheghetam robben Jan fadaye saret

یوسف پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 16:07 http://yousofrezvani.blogsky.com/

خیلی از دستش اعصابم خورد شد.
عامل باخت رو اون می دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد