وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پلاتینی: بایرن و چلسی، بهتر از رئال و بارسلونا بودند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشل پلاتینی، رئیس یوفا، در صحبتهایی اعلام کرد که بایرن مونیخ و چلسی، به شایستگی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند و با اقتدار توانستند تا در مرحله نیمه نهایی از سد رئال مادرید و بارسلونا عبور کنند.

این درحالی است که خیلی ها درانتظار مصاف رئال و بارسا در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در آلیانس ارنا بودند ولی بایرن در ضربات پنالتی مانع از رسیدن رئال به فینال شد و بارسلونا توسط چلسی ده نفره از رسیدن به فینال بازماند.

خیلی ها از اینکه فینالی تمام اسپانیایی را شاهد نیستند، ناراضی بودند و این دو تیم را بزرگترین تیمهای دنیا می دانند ولی میشل پلاتینی، رئیس یوفا در صحبتهایی اعلام کرده که این دو تیم اسپانیایی نتوانستند خودشان را در زمین نشان دهند.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه و رئیس کنونی یوفا در صحبتهایی به سی ان ان گفت: «رئال و بارسا شاید بهترین تیمهای دنیا باشند ولی بازی فینال این است: بایرن مونیخ مقابل چلسی. من در بازیهای مرحله نیمه نهایی بارسلونا را بهتر از چلسی و رئال را بهتر از بایرن ندیدم.»

او ادامه داد: «امسال همه چیز سورپرایز کننده بود. عدم صعود برخی تیمهای انگلیسی به مرحله دوم رقابتها؛ اینکه چلسی و بایرن مدعی صعود از مرحله نیمه نهایی نبودند ولی هردوی آنها با غلبه بر بارسا و رئال به فینال رسیدند. این سالی فوق العاده برای افسانه جام قهرمانی بود.»

پلاتینی در ادامه گفت: «فینال استانبول، بازی فوق العاده ای میان لیورپول و میلان بود و فینال پارسال میان بارسلونا و منچستریونایتد هم همین طور بود. دیداری خوب در جوی فوق العاده در ورزشگاه ومبلی. من این دو فینال را بیش از سایر فینالها دوست داشتم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:05

این پلاتینی میسوزه از اینکه تیمش نرسیده فینال.این تعریف و تمجید کردناشم الکیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد