وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتا: مقابل بایرن کار سختی خواهیم داشت

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌خوان ماتا ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال یک سال است که پیراهن چلسی را برتن می کند. او در طول همین مدت کوتاه یکی از مهره های کلیدی چلسی بوده و به عنوان برترین بازیکن امسال این تیم معرفی شد. او بی صبرانه درانتظار فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با بایرن مونیخ است. 

ماتا در گفتگو با روزنامه آ.اس از این دیدار حساس و تماشایی گفته. متن این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید.
فصل خوبی را در چلسی سپری کردی. به نظرت دی متئو و ویلاس بواس، دو مربی امسال چلسی چه تفاوتهایی با هم دارند؟

شیوه آماده سازی تیم توسط این دو مربی، شبیه هم است؛ چون دی متئو هم ایده های فوتبالی مشابهی با ویلاس بواس دارند. ولی با دی متئو، اعتماد و خودباوری تیم تغییر کرد. ما با او بردهای متوالی خوبی به دست آوردیم ولی در اواخر دوران ویلاس بواس هم چه خوب بازی می کردیم و چه بد ،به پیروزی نمی رسیدیم. آنچه با رفتن او تغییر کرد، خودباوری تیم ، به لطف نتایج مطلوب بود.

چلسی فصل خوبی را پشت سرمی گذارد. بعد از قهرمانی در اف ای کاپ، برای فتح جام اروپایی می جنگید.

بله. این اولین حضور من در فینال لیگ قهرمانان اروپاست. این مهمترین بازی در عرصه باشگاهی اروپاست. بایرن در خانه بازی می کند ولی شاید این به نفع ما باشد؛ هرچند که بایرن از حمایت هوادارانش بهره می برد که شاید این برای ما بد هم نباشد.

ولی بایرن را مدعی پیروزی می دانی. نه؟!

شاید به این خاطر که درخانه بازی می کنند بله؛ من بازی های بایرن مقابل رئال را تماشا کردم. آنها خیلی خوب بودند و خیلی حمله می کردند. کار سختی خواهیم داشت.

ازچه قابلیت بایرن خوشت می آید؟

از سه بازیکن جلویی آنها: ریبری، روبن و ماریو گومز. ولی آن چیزی که بیش از هر نکته ای توجه من را جلب می کند، بازیکنان جناحی این تیم است. هیچ تیمی را ندیده ام که بازیکنان جناحی اش تا این حد فرصت خلق کنند و مثل لام و آلابا به گل برسند.

تو بازیکنی هستی که مثل سیلوا، اینیستا و ژاوی خیلی پاسکاری می کنی. بازی کردن مقابل بارسا برایت چطور بود؟ در آن بازی مجبور شدی که کاملا تغییر پست بدهی.

بله مجبور شدم کاملا سبک بازی ام را عوض کنم. مجبور بودم تا بیشتر دفاع کنم و بدون توپ به کمک تیم بپردازم. من بیشتر از بازی با توپ لذت می برم ولی در بازی با بارسا مجبور شدیم تا فضاها را ببندیم و از ضد حملات بهره ببریم و کارمان را هم خوب انجام دادیم. گاهی وقتها لازم است که بدون انجام بازی زیبا، یک بازی کاربردی ونتیجه بخش را ارائه کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:46

سوسکی داداش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد