وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نفر به نفر با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا

 

بایرنی‌ها در فینال لیگ قهرمانان به مصاف چلسی می‌روند؛ عملکرد بازیکنان آنها در طول این فصل چگونه بوده؟

مانوئل نویر – 8.5 از 10

نمایش بی‌نقص او در این فصل تاثیر بسیاری در رسیدن بایرن به فینال داشت. دروازه‌بان شماره 1 تیم ملی آلمان در لیگ قهرمانان عالی بود و در پایان بازی با رئال مادرید بود که دریافتیم چرا وقت را تلف می‌کرد و علاقه داشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. اما با این حال دریافت پنج گل از بروسیا دورتموند در فینال جام حذفی، طرفداران بایرن را نگران می‌کند، به ویژه آن که نویر اشتباهات بدی در آن بازی داشت. 

 

آناتولی تیموشچوک – 6 از 10

مدافع قدرتمند اوکراینی در این بازی به احتمال فراوان در مرکز خط دفاعی به میدان خواهد رفت. او از بازیکنانی است که در درگیری‌ها حضوری فعال دارد ولی با این حال سرعت پایین او می‌تواند در ضدحملات برق‌آسای چلسی برای بایرن دردسرساز شود.

 

جروم بواتنگ – 7.5 از 10

او از بازیکنان ثابت بایرن مونیخ در این فصل بوده و با 11 بازی در لیگ قهرمانان در کنار فرانک ریبری بیشترین بازی را در این تیم انجام داده. در بازی‌هایش فراز و نشیب چندانی مشاهده نشده. بواتنگ با این حال هنوز به عنوان مدافع میانی تجربه کافی ندارد.

 

فیلیپ لام – 9 از 10

بی‌تردید سال‌هاست یکی از بهترین مدافعان کناری دنیاست. در 28 سالگی در اوج پختگی است و هم در دفاع عالی است و هم در حملات. لام به عنوان کاپیتان نقشی تاثیرگذار در بالا بردن روحیه بایرنی‌ها دارد و نمایش‌های او همواره فوق‌العاده بوده.

 

دیه‌گو کنتنتو – 5 از 10 

این بازیکن ایتالیایی-آلمانی چندان فرصت بازی در این فصل را نیافت و تعداد بازی‌هایی که انجام داد انگشت‌شمار بود. با این حال نبود مدافع باعث می‌شود او در مهم‌ترین بازی فصل بایرن مونیخ حضور داشته باشد. آیا او می‌تواند به‌مانند ابتدای فصل گذشته خود را به ترکیب ثابت تحمیل کند؟

 

تونی کروس – 8.5 از 10

هافبک بازی‌ساز بایرن مونیخ که در این بازی عقب‌تر از دیدارهای قبلی بازی خواهد کرد از بهترین‌های آنها در این فصل بوده و توانسته در میانه میدان خوش بدرخشد. او در بازی‌های بزرگ عالی کار کرده و اکنون فرصت آن رسیده که خود را در فینال نشان دهد. او بیشترین پاس گل را در لیگ قهرمانان برای بایرن داده است.

 

باستین شواین‌اشتایگر – 8 از 10

در بازگشت به میادین هنوز نتوانسته به فرم عالی سابق برسد، اما با این حال بدون تردید از نقاط قوت بایرن در فینال به شمار می‌رود. حضور او می‌تواند در رویارویی خط میانی بایرن با هافبک‌های توانمند چلسی برگ برنده باواریایی‌ها باشد؛ به ویژه که او با به ثمر رساندن پنالتی آخر تیمش مقابل رئال مادرید روحیه بالایی هم دارد.

 

توماس مولر – 7.5 از 10

آقای گل جام جهانی اخیر در این فصل خوب بود، اما نتوانست انتظارات فراوانی که از او می‌رفت را برآورده کند که یکی از دلایل آن درخشش تونی کروس بود. مولر هرچند در بوندسلیگا بیشترین بازی را در میان بازیکنان بایرن انجام داد اما در لیگ قهرمانان به این اندازه در ترکیب قرار نگرفت. او می‌تواند این فصل را به خوبی در مقابل چلسی به پایان برساند.

 

آرین روبن – 9 از 10

هرچند گاه و بیگاه با خودخواهی‌هایش موقعیت‌هایی عالی را از تیم می‌گیرد، اما اثر او بر تیم به حدی بالاست که می‌توان این موضوع را نادیده گرفت. روبن در این فصل بلای جان بسیاری از تیم‌های اروپایی شد و نقشی پررنگ در رسیدن بایرن به فینال داشت، هرچند که اگر کمی دقت و ازخودگذشتگی بیشتری داشت بایرن آسان‌تر به فینال می‌رسید.

 

فرانک ریبری – 9 از 10

از ستون‌های اصلی بایرن به شمار می‌رود و در 13 بازی این فصل لیگ قهرمانان بازی کرده است. ریبری هرچند گاهی افت می‌کند، اما در مجموع رقیبان شاید بیش از هر بازیکن بایرن از او می‌ترسند و اوست که با نبوغش می‌تواند گره‌ها را باز کند.

 

ماریو گومز – 9 از 10 

در مورد مهاجمی که در این فصل لیگ قهرمانان بدون احتساب فینال 12 گل زده چه می‌توان گفت؟ اگر لیونل مسی نبود او به عنوان یکی از برترین گل‌زنان تاریخ لیگ قهرمانان می‌توانست لقب بگیرد، اما گومز اکنون برای رسیدن به رکورد مسی باید هت‌تریک کند؛ آن هم مقابل پتر چک آماده.

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 01:24

vay age gomez hatrik kone che shavad
fekr konam hame dobare migan super mario

علیرضا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:34

ذاتاا دوست دارم با گل مولر یا اولیچ قهرمان بشیممنتخب هیولاها هم امشب تو مونیخ سوسک میشن چلسی که عمریه سوسکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد